مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز شنبه نهم آذر ماه در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

 رادنی دیدار افزود : دیدار این دو تیم به میزبانی تیم خوشه طلایی در ساوه برگزار و تیم سپیدرود در این مسابقه حساس میهمان تیم خوشه طلایی است اما امیدواریم که سرخپوشان رشتی در این بازی خارج از خانه نیز نتیجه مناسبی را کسب کنند.

وی بیان کرد: متاسفانه در چند هفته اخیر تیم فوتبال سپیدرود رشت نتوانسته نتایج خوبی را کسب کند و در چهار بازی متوالی متحمل شکست شده که با توجه به این امر، این تیم نیاز مبرم به کسب امتیاز حتی در این بازی سخت و خارج از خانه دارد.

وی ادامه داد: همچنین "نادر دست نشان"سرمربی باتجربه و جدید این تیم به همراه سایر کادر فنی و بازیکنان سپیدرود مترصد بازی برابر تیم خوشه طلایی ساوه هستند تا با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند، نتیجه دلخواهی را کسب کنند.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت افزود : تمرینات تیم سپیدرود به طور منظم در حال پیگیری است و این تیم روز پنجشنبه راهی ساوه می شود تا روز شنبه رو در روی تیم خوشه طلایی قرار گیرد که امیدواریم سرخپوشان رشتی با دست پر از این بازی خارج از خانه بازگردند.

دیدار خاطرنشان کرد: متاسفانه پویا نزهتی به دلیل آسیب دیدگی در این دیدار غایب اما ساسان شیرمردی و احسان پیرهادی تمرینات خود را با تیم آغاز ولی حضور این دو بازیکن در دیدار برابر خوشه طلایی ساوه منوط به اجازه کادر پزشکی تیم است اما سایر بازیکنان آماده حضور در این دیدار می باشند.

تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگا های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، خوشه طلایی ساوه با انجام ۱۳ بازی و کسب ۲۰ امتیاز در مکان نهم و سپیدرود رشت با انجام ۱۴ بازی و کسب ۱۵ امتیاز در مکان دوازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.