مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در تهران به مصاف هم می روند.

رادنی دیدار افزود: تیم فوتبال سپیدرود رشت که در هفته دوم این رقابت ها ، میهمان تیم نود اورمیه بود در هفته سوم و در دومین بازی متوالی خارج از خانه باید در تهران رو در روی تیم نیروی زمینی قرار گیرد و با توجه به اینکه سپیدرودی ها در رقابت های لیگ دسته اول و در دو هفته انجام شده ، نتایج خوبی کسب نکردند؛ امیدواریم که برابر نیروی زمینی به برتری برسند تا علاوه بر صعود در جدول رده بندی، از لحاظ روحی نیز در شرایط مناسبی قرار گیرد.

وی بیان کرد: متاسفانه این تیم همچنان با مشکل مالی مواجه است و امیدواریم که این مشکل به زودی برطرف شود تا کادر فنی و بازیکنان تیم سپیدرود با روحیه خوب در میادین و در ادامه رقابت های لیگ دسته اول حضور یابند.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته اول رقابت های لیگ دسته اول کشور در رشت برابر مس رفسنجان به نتیجه مساوی بدون گل دست یافت و در دومین دیدار نیز در ارومیه با نتیجه یک بر صفر مغلوب تیم نود ارومیه شد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، ۱۸ تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

۷۲۸۵ /۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.