مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلانیان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور عصر جمعه هفته جاری هشتم آذر ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.

میثم محبوب افزود: در این دیدار تیم فوتبال داماش میزبان تیم شهرداری تبریز است و امیدواریم در نهایت این تیم با حمایت طرفدارانش در بازی خانگی و کسب پیروزی به  هر سه امتیاز این مسابقه دست یابد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه داماش در هفته چهاردهم این رقابت ها در یک بازی نزدیک در تهران مغلوب تیم نیروی زمینی شد، در این دیدار خانگی نیاز مبرم به پیروزی دارد و به همین دلیل با یک ترکیب هجومی برابر تیم شهرداری تبریز صف آرایی خواهد کرد.

مدیر رسانه ای باشگاه داماش اضافه کرد: البته کادر فنی و بازیکنان داماش فریب جایگاه تیم شهرداری تبریز را در جدول رده بندی نخواهند خورد و با تمام قوا و قدرت رو در روی این تیم قرار خواهند گرفت.

محبوب  به حمایت طرفداران داماش اشاره و خاطرنشان کرد: متاسفانه طرفداران خونگرم داماش از تماشای بازی دربی رشت محروم بودند اما امیدواریم طرفداران با حضور پر رنگ در این دیدار خانگی  همانند گذشته از تیم حمایت کنند تا داماشی ها با پشتوانه این هواداران و حمایت آنان برابر تیم شهرداری تبریز به پیروزی برسند.

تا پایان هفته چهاردهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، داماش با انجام ۱۴ بازی و کسب ۲۱ امتیاز در مکان هشتم  و تیم شهرداری تبریز با انجام ۱۳ بازی و کسب پنج امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.