در این رقابت ورزشی که از هفته پنجم این دیدارها،روز جمعه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز برگزار شد، تیم میزبان با وجود اینکه خوب بازی کرد اما در نهایت با ۲ گل مغلوب همیاری ارومیه شد.

تیم زاگرس در نیمه نخست که انتظار دریافت گل نداشت پس از اینکه دروازه اش باز شد تا حدودی  بهم ریختند و با اینکه فرصت‌های زیادی برای جبران گل خورده داشتند با عجله زمان را از دست دادند تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود میهمان پایان یابد.

اعتراض به نحوه قضاوت داور بازی

 سازمان لیگ در این دوره از رقابت ها از داوران جوان استفاد می کند که همین امر به دلیل اشتباه های تاثیر گذار با اعتراض تیم‌ها رو برو شده و در این دیدار هم هر دو تیم به نحوه قضاوت بازی اعتراض داشتند.

نیمه دوم هم شاگردان مریم قدرت سر مربی تیم زاگرس برای جبران گل خورد حملات زیادی را روی دروازه حریف انجام دادند اما به دلیل عدم تمرکز و سوت‌های ممتد که بازی را از جریان می انداخت ، نتوانستند به گل برسند و در نهایت هم بر روی یک ضد حمله دروازه آن‌ها برای بار دوم باز شد و تیم میزبان در پایان با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

 با پایان یافتن هفته پنجم این رقابت ها تیم شهرداری بم با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارد، آذرخش کردستان با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم است و تیم شهرداری سیرجان هم با ۱۰ امتیاز رده سوم را به خود اختصاص داده است.

 تیم زاگرس شیراز هم با ۶ امتیاز در رده هشتم جدول ایستاده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.