منصور انصاری  روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روز گذشته،  نظارت بر واحدهای عرضه اعم از داروخانه ها  ، اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی، واحدهای تولیدی و شرکت های پخش در قالب گشت های مشترک دستگاه ها به همراه تعزیرات استان تشدید شده است.

وی محورهای این نظارت ها را نیازهای بهداشتی مردم از جمله کمبود های اقلام بهداشتی و پزشکی مرتبط با پیشگیری از ویروس کرونا ، گران فروشی و احتکار  اقلام بهداشتی شهروندان عنوان کرد.

 انصاری با بیان اینکه علاوه بر واحدهای عرضه با واحدهای تولیدی و شرکت های پخش متخلف نیز برخورد می شود ، گفت: دولت به هیچ عنوان مجوز قانونی برای افزایش خدمات و کالاها را به تازگی نداده است و در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برخورد می شود.

وی تصریح کرد: مردم، داروخانه  می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف  از واحدهای عرضه  و تولیدی و شرکت های پخش علاوه بر سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با سامانه ۱۳۵ نیز تماس بگیرید.

 شب گذشته مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان به همراه معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ومعاون اماکن نیروی انتظامی استان از حدود ۱۲ داروخانه در راستای نظارت بر بازار عرضه محصولات بهداشتی و تجهیزات پزشکی مرتبط با پیشگیری از کرونا  بازدید کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.