حیدر ولی زاده روز جمعه در گفت و گوی خبری اظهار داشت: هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مورد مشکوکی از ابتلاء به"کرونا" در ایلام وجود ندارد ، افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام، موارد مشکوک و مبتلا به "کرونا" در سطح استان را تکذیب کرده است و جای نگرانی وجود ندارد.  

معاون اجرایی امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام اضافه کرد: مردم ولایتمدار استان ایلام به اخبار کذب و شایعات بی اساس توجه نکنند و داروخانه ها در سطح استان موظفند کالاهای بهداشتی و پزشکی را به نرخ مصوب قانونی به مصرف کنندگان عرضه کنند.

ولی زاده یادآور شد: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه یا عدم عرضه کالا به مصرف کنندگان جرم تلقی و با افراد متخلف به شدت برخورد قاطع و قضایی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی ، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد در داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی مرکز ایلام و شهرستان های تابعه انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف با اخلالگران در عرضه کالاهای بهداشتی و پزشکی در محل وقوع تخلف رسیدگی و به شدت برخورد قاطع و قانونی انجام می گیرد.

معاون اجرایی در امور شعب تعزیرات حکومتی ایلام  از مردم ولایتمدار استان خواست در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه های استان با سامانه ۱۳۵ یا شماره  ۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۱ و ۰۸۴۳۲۲۲۷۴۰۳ داخلی ۱۱۰ تماس بگیرند.

به گزارش ایرنا، در پی تایید خبر ورود ویروس کرونا به کشور و شایعه ورود آن در استان ایلام هجوم مردم به داروخانه ها برای تهیه ماسک صورت گرفت که برخی از داروخانه ها با کمبود ماسک مواجه شدند و برخی نیز قیمت آن را افزایش دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.