اسماعیل نورصالحی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با دریافت شکایت مردمی مبنی بر فعالیت دو موسسه غیرمجاز و دخالت افراد فاقد صلاحیت در امور دندانپزشکی بدون داشتن مجوزهای قانونی، با هماهنگی های انجام گرفته با سازمان تعزیرات حکومتی گیلان از این دو موسسه غیرمجاز توسط تیم بازرسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان و نماینده تعزیرات حکومتی بازدید به عمل آمد.
وی اظهار داشت: پس از بازدید، این دو مرکز به دلیل ایجاد موسسه پزشکی غیرمجاز و تهدید علیه سلامت عمومی، پلمپ و کلیه لوازم و تجهیزات دندانپزشکی موجود در محل توقیف شد.
نورصالحی خاطر نشان کرد: پرونده این دو موسسه نیز برای برخورد قانونی از طریق کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی به سازمان تعزیرات حکومتی گیلان ارجاع می شود.
وی ضمن قدردانی از مردم به دلیل گزارش فعالیت این دست از افراد سود جو در حیطه درمانی که موجب به خطر افتادن سلامت جامعه می شود، بیان داشت: مردم در صورت مشاهده موارد مشابه هر چه سریعتر موضوع را از طریق سامانه تلفنی رسیدگی به شکایات مردمی 190 و یا مراجعه حضوری به مدیریت نظارت و اعتباربخشی دانشگاه علوم پزشکی اطلاع دهند.
7286 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.