احمد جعفری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا ضمن هشدار به به متصدیان داروخانه ها، مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی در شهرستان های استان تهران افزود: با احتکارکنندگان و گران فروشان این وسایل برخورد قانونی می شود.

وی  اظهار داشت: هرگونه احتکار، اخفاء و امتناع، کم فروشی، گرانفروشی، عدم عرضه کالا و محصولات بهداشتی و پزشکی یا تقلبی و غیر استاندارد از سوی داروخانه ها به مصرف کنندگان جرم تلقی و با متخلفان به شدت برخورد قضایی می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: تعداد ۵ تیم بازرسی تا عادی سازی شرایط به بازرسی از داروخانه ها و انبارها جهت جلوگیری از احتکار وسایل بهداشتی می پردازند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران اضافه کرد: مردم  به اخبار کذب و شایعات بی اساس توجه نکنند و داروخانه ها در سطح شهرستان های استان موظفند کالاهای بهداشتی و پزشکی را به نرخ مصوب قانونی به مصرف کنندگان عرضه کنند.
جعفری نسب یادآور شد: هرگونه افزایش قیمت خودسرانه یا عدم عرضه کالا به مصرف کنندگان جرم تلقی و با افراد متخلف به شدت برخورد قاطع و قضایی صورت می گیرد.

وی اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان صنعت، معدن و تجارت و اداره کل استاندارد در داروخانه ها و مراکز فروش کالاهای بهداشتی و پزشکی در شهرستان های استان تهران انجام می شود و در صورت مشاهده تخلف با اخلالگران در عرضه کالاهای بهداشتی و پزشکی در محل وقوع تخلف رسیدگی و به شدت برخورد قاطع و قانونی انجام می گیرد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهرستان های استان تهران تاکید کرد:  مردم شهرستان های استان  در صورت مشاهده هر نوع تخلفی در داروخانه ها با سامانه ۱۳۵ اداره تعزیرات حکومتی و ۱۲۴ سازمان معدن وتجارت  تماس بگیرند.
به گزارش ایرنا، در پی تایید خبر ورود ویروس کرونا به کشور و شایعه ورود آن در استان تهران  هجوم مردم به داروخانه ها برای تهیه ماسک صورت گرفت که برخی از داروخانه ها با کمبود ماسک مواجه شدند و برخی نیز قیمت آن را افزایش دادند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.