جان احمد آقایی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دستگاه قضایی با هیچ داوطلبی مماشات نمی کند و با قطعیت و جدیت به پرونده ها رسیدگی می کند و در صورت اثبات تخلف با وجود  کسب حداکثری آرای مردم با حکم محرومیت از حقوق اجتماعی روبرو خواهد شد.

وی تصریح کرد: این مطالبه جدی مردم است که با افراد قانون ستیز و مرتکب تخلفات قانونی و آنانی که با اقداماتی همچون راه اندازی کاروانال ها، بستن خیابان ها برای شهروندان مزاحمت ایجاد کرده اند، برخورد قانونی شود.

آقایی خاطر نشان کرد: افرادی که قانون ستیز هستند، چطور ممکن است که بتوانند در مجلس به وظیفه قانونگذاری خود به درستی بپردازند.

به گفته معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم دادگستری گیلان؛ داوطلبان نمایندگی مجلس در صورت انجام تخلف و محکوم شدن بین شش ماه تا پنج سال به محرومیت حقوق اجتماعی محکوم می شوند.

وی ادامه داد: طبق بند ۱۰ ماده ۶۵ قانون،  راه انداختن کاروان و استفاده از کاروان تبلیغاتی ممنوع است و دادستان ها با آنها برخورد می کنند؛ زیرا این امر هم از نظر قانونی و هم از نظر رعایت حقوق شهروندی از نظر ایجاد مزاحمت برای مردم و ایجاد سروصدا با قانون مغایرت دارد.

دو  هزار و ۵۶۰ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه آماده شده، این تعداد صندوق های اخذ رای " با دو هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت" و "۳۴۵ شعبه سیار" در شهرها و روستاها در مناطق کوهستانی و صعب العبور برنامه ریزی شده است.

یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳ نفر در گیلان واجد شرایط رای دادن هستند، در مجموع ۴۵ هزار نفر در این استان امر برگزاری انتخابات را برعهده دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.