نکته جالبی که سید احمد احمدی زاده اعلام کرد اینکه تخلفات مشاهده شده عمدتا از جانب کسانی است که حتی سابقه نمایندگی مجلس نیز در کارنامه خود دارند و نمی‌توان گفت که نسبت به قوانین بی‌اطلاع هستند.
وی که یکشنبه دهم شهریور ۹۸ با ایرنا گفت و گو می کرد این را هم گفت: فردی که قرار است به عنوان نماینده وارد مجلس شود و قانونگذار باشد باید قبل از هرچیز خودش تابع قانون باشد و به قوانین احترام بگذارد.
نکته های دیگر که این مقام ذکر کرد شامل این موارد بود:‌ هرگونه تبلیغات وفعالیت تبلیغاتی خارج از روال قانونی و زودهنگام ممنوع است؛ داوطلبان و کاندیداهای نمایندگی مجلس تنها در زمان و فرصتی که قانون برای تبلیغات و فعالیت تبلیغاتی مشخص کرده می‌توانند فعالیت کنند.
مراقبت دستگاه قضایی و هیات های اجرایی و نظارت در مورد چنین فعالیت هایی را معاون استانداری فارس یادآور شد و ادامه داد: فعالیت‌های تبلیغاتی خارج از چارچوب قانون مد نظر شورای پیشگیری دستگاه قضایی و همچنین هیات اجرایی و نظارت قرار خواهد گرفت.
احمدی زاده بیان کرد:‌ تذکراتی در این زمینه داده شده و به فرمانداران استان فارس هم اعلام شده که در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف، تذکرات لازم را بدهند.
 یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای مجلس خبرگان، دوم اسفند ۹۸ در کشور برگزار می‌شود.
۶۱۲۲ /۱۸۷۶ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.