بیژن سلیمان پور روز پنجشنبه  درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: از چند ماه پیش ستاد انتخابات استان و کمیته‌های زیرمجموعه آن بر اساس قانون و تکالیف مشخص، کار خود را آغاز کرده‌اند.

وی افزود: انجام فرآیندهای انتخاباتی در استان بر اساس قانون و در زمان‌بندی مشخص صورت می‌گیرد و همه‌چیز برای برگزاری انتخاباتی مطلوب در اسفندماه سال جاری آماده‌است.

وی ادامه داد: انتخابات برای نظام جمهوری اسلامی یک فرصت بی‌بدیل در مسیر تقویت و نمایش سرمایه اجتماعی خود است؛‌ زمانی که مردم با شور و اشتیاق در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند،‌ پشتوانه مردمی نظام اسلامی در جهان خودنمایی‌ می‌کند.

سلیمان پور با تأکید بر اهمیت برگزاری انتخابات برمبنای قانون، گفت: همه مجریان انتخابات در سراسر کشور و استان قم تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم و گسترده به کار خواهند گرفت و فضا به بهترین صورت برای حضور مردم در این صحنه مهم فراهم خواهد شد.

وی بیان کرد: رقابت، ویژگی اصلی انتخابات است که در چارچوب قانون شکل می‌گیرد و در همین راستا مجریان و ناظران انتخابات در استان مصمم به رعایت حقوق همه نامزدها هستند.

وی با اشاره به این‌که مشارکت عنصر مهم دیگر انتخابات است،‌ ادامه داد: مردم ما که همواره ثابت کرده‌اند بااحساس تکلیف درصحنه انتخابات حاضر می‌شوند،‌ در انتخابات سال جاری نیز با توجه به ویژگی‌های خاص نظام بین‌الملل و توطئه‌های شدید دشمنان، با مشارکت حداکثری حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی به نمایش می‌گذارند و مجریان برگزاری انتخابات موظف به تسهیل حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند.

معاون سیاسی استانداری قم گفت: تلاش خواهیم کرد تا همچون دوره‌های گذشته سلامت انتخابات از اول تا پایان مراحل برگزاری آن به‌صورت کامل محقق شود و همه مجریان و ناظران بر اساس اصل بی‌طرفی، وظایف خود را انجام دهند.

وی بیان کرد: در مورد امنیت انتخابات نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است تا این رخداد مهم سیاسی درنهایت نظم و آرامش برگزار شود و مردم با سهولت کامل رای خود را در صندوق‌ها بیندازند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، اسفندماه امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.