محمد مهدی مظفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: همه سعی و تلاش ما برای برگزاری انتخاباتی سالم همراه با مشارکت حداکثری بود.

 فرماندار رضوانشهر افزود : با حضور عوامل اجرایی، بازرسین، ناظرین شورای نگهبان و دستگاه قضایی و نیرو های امنیتی، انتخابات در این شهرستان در کمال آرامش و فضایی امن برگزار شد و فرصت طلبان نتوانستند مرتکب تخلف شوند.

 وی افزود: این شهرستان با وجود مناطق سخت گذر و صعب العبور برای رفاه حال مردم این مناطق تعدای از شعبات اخذ رای بعنوان صندوق سیار به مناطق دور دست اعزام شد.

مظفری گفت: تعداد صندوق های اخذ رای در این شهرستان ۱۰۰ شعبه بود که از این میزان ۱۴ صندوق سیار هستند و حدود ۲ هزار و پانصد نفر از نیرو های اجرایی، نظارتی، بازرسین و امنیتی درگیر امور اخذ رای حضور داشتند.

 نخستین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۴ اسفند سال ۱۳۵۸ برگزار شد، در این دوره مرحوم آیت الله سید یونس عرفانی از مجتهدان و علمای بنام کشور در مرحله اول به عنوان نماینده مردم این حوزه انتخابیه انتخاب شد.

 شهرستان های رضوانشهر، تالش و ماسال در غرب استان گیلان؛ تحت عنوان یک حوزه انتخابیه و دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی می باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.