یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح امروز در گیلان همزمان با سایر اقصی نقاط کشور آغاز شد که حضور گسترده و خروش مردم در صحنه انتخابات باعث جوشش خون شهید حاج قاسم سلیمانی شده است.

اما تعدادی از نمازگزاران حاضر در نمازجمعه این هفته رشت در مصاحبه با خبرنگار ایرنا عنوان داشتند که هر چه مشارکت در این انتخابات بیشتر باشد، روح امام راحل ، شهدا و همچنین روح شهید قاسم سلیمانی از مردم همیشه در صحنه ایران رضایت کامل خواهند داشت.

یکی از نمازگزاران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما باید حضور گسترده در انتخابات داشته باشیم تا امام راحل و شهدا به خصوص سردار دلها شهید قاسم سلیمانی از ما خشنود باشند و رهبر عزیز ما را خوشحال کنیم.

اکبر یونسی افزود: حضور گسترده مردم این امر را ثابت می کند که ما همیشه در صحنه حضور داریم و دشمنان باید بدانند که حتی لحظه ای مردم، پشت انقلاب را خالی نمی کنند و تا ابد از انقلاب خود با حضور در صحنه های مختلف حمایت می کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه من اول وقت رای خود را داده ام و این انتظار را دارم که اگر تاکنون افرادی نتوانسته اند در انتخابات حضور یابند و نماینده یا نمایندگان مورد نظر خود را انتخاب کنند، هرچه سریعتر به سوی صندوق های محل اخذ رای بروند تا در این مشارکت نقش مهمی را ایفا کنند.

یکی دیگر از نمازگزاران نیز در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و با شرکت خود در انتخابات مجلس، باید به بنیانگذار انقلاب اسلامی و به توصیه مقام معظم رهبری نیز لبیک گفت.

محمد مرادکار افزود: امیدوارم که در این برهه مردم ما همانند گذشته با همبستگی زیاد در انتخابات حضور پرشور و گسترده ای داشته باشند تا یک بار دیگر دشمنان انقلاب را ناامید کنیم و با شرکت حداکثری در انتخابات ، یک بار دیگر قدرت مردم ایران را در جهان نشان دهیم.

وی بیان کرد: امروز که روز انتخاب نمایندگان مجلس است ، روز بزرگ و حساسی است که به طور حتم مردم ما با حضور گسترده در انتخابات، در این امتحان نیز سربلند بیرون خواهند آمد .

وی بیان کرد: در آغاز چهل و یکمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بهترین تصمیم را همه آحاد ملت اتخاذ خواهند کرد و با حضور همه جانبه در اتنخابات مجلس ، بهترین تصمیم را بگیریم و استکبار جهانی با توجه به تبلیغات گسترده در خصوص عدم حضور مردم در انتخابات ، در این مرحله نیز شکست خواهد خورد.

یکی دیگر از نمازگزاران در خصوص انتخابات مجلس اظهار داشت: علاوه بر اینکه مردم باید حضور گسترده و همه جانبه ای در صحنه انتخابات داشته باشند، از سوی دیگر باید افراد اصلح را بدون در نظرگرفتن به جناح بندی انتخاب کنند.

علی میرزایی افزود: این در حالی است که استکبار جهانی و دشمنان این نظام و مردم ایران، تلاش‌های زیادی را برای کم رنگ نشان دادن حضور مردم در پای صندوق‌های رای انجام دادند، اما موفق نشدند چون از ساعت هشت صبح مردم استقبال شایانی از شرکت در انتخابات داشته اند.

وی بیان کرد: از طرف دیگر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای، سیلی و مشت محکمی به صورت استکبار جهانی و بر دهان یاوه گویان است و این حضور ملت سلحشور ایران به طور حتم باعث ناامیدی دشمنان خواهد شد.

او ادامه داد: همچنین حضور پرشور مردم شهیدپرور اقصی نقاط ایران در ساعات ابتدایی آغاز رای گیری ، نشان از وفاداری مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی است که این امر را مردم به خوبی در این چهار دهه به اثبات رسانده اند.

یکی دیگر از افراد حاضر در نمازجمعه رشت در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ما با انقلاب پیوند داریم و با شرکت در انتخابات مجلس، در تعیین سرنوشت کشور دخالت و مشارکت می کنیم که البته این یک امر مهمی است.

غلامرضا عباسی افزود: ما برای پشتیبانی از ولایت فقیه و به خاطر خون شهدا به خصوص خون شهید قاسم سلیمانی باید در انتخابات شرکت گسترده داشته باشیم تا سرنوشت آینده کشور را رقم بزنیم.

وی اضافه کرد: با شرکت در انتخابات ، ما از حق انتخاب خود استفاده می کنیم تا کاندیداهای موردنظر خود را که استحقاق حضور در مجلس را دارند ، انتخاب کنیم تا مجلسی توانمند و قدرتمندی تشکیل شود.

 یازدهمین دوره  انتخابات مجلس شورای اسلامی از ساعت هشت صبح در گیلان همزمان با سراسر کشور آغاز شده که در این استان، یک میلیون و ۹۵۸ هزار و ۴۷۳  نفر از جمعیت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار نفری واجد شرایط اخذ رای هستند .

 در این دوره انتخابات از مجموع ۴۶۵ داوطلب انتخاباتی در استان امروز  ۱۶۸نفر بعد از تایید صلاحیت ها با محاسبه انصرافی ها در عرصه انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گیلان باقی مانده و امروز با هم به رقابت می پردازند که گیلان با ۱۶ شهرستان و ۱۱ حوزه انتخابیه اصلی، ۱۳ کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.