حجت الاسلام سیدجواد سلیمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه لاهیجان افزود: با حضور پرشور مردم در انتخابات دشمن در فاز اول انتخابات شکست خورد اما تمام سعی خود را در فاز دوم بکار خواهد گرفت تا کاندیدای شکست خورده را تحریک به اختلاف و درگیری کند و هوادارانی شکست خورده را برای یک جنجال آماده کند.

وی خاطرنشان کرد: صف های متراکم رای نشان از قدرت و مانور زیبایی بود که  مردم در این انتخابات به نمایش گذاشتند  و آنها به تکلیف شرعی خود عمل کردند و این منتخبین هستند که باید بتوانند در مقابل این مردم بزرگ پاسخگو باشند.

وی  در باره رای آوردن برخی افراد و رای نیاوردن برخی دیگر یادآورشد: ملت بزرگترین پیروز انقلاب است و چه کاندیدایی که در این انتخابات موفق شده است و چه آنکه شکست خورده  بداند پیروزی واقعی برای ملت و شکست واقعی برای دشمنان است  و نامزدها باید به کاندیدای پیروز تبریک بگویند.

  امام جمعه لاهیجان تصریح کرد: در کشوری که دمکراسی است و مردم مشارکت دارند حق اعتراض باید باشد اما جنجال آفرینی و تهمت پراکنی کاری ضد شرع است لذا انتظار داریم نامزدهایی که پیروز نشده اند از جنجال آفرینی  دست بردارند.

وی اظهار داشت: نامزدها در زمان تبلیغات انتخابات مزاحمت هایی برای مردم داشتند و بعضی از تبلیغات  به محیط زیست آسیب زد و بعضی از ستادهای انتخاباتی تا پاسی از شب خواب و آرامش مردم را بهم زدند و موجب رنجش بیماران شدند که باید از مردم عذرخواهی کنند.

خطیب جمعه لاهیجان از راه انداختن کارناوال های شادی در سطح شهرها هشدار داد و گفت:کاندیداهای منتخب از این کارها جلوگیری کنند و سه ماه فرصت دارند تا برای پیشبرد اهداف و فعالیت مهم خود در مجلس با صاحب نظران و خبرگان مشورت کنند و از تجربه منتخبین قبل استفاده کنند و اگر  گذشتگان  راه اشتباهی رفتند و  مسیر آنها خطا بود از آن راه نروند  تا مردم بتوانند از منتخب خود دفاع کنند.

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد: انتخابات خوب برگزار شد و مردم با حضور پرشور خود در انتخابات به اعتبار بین المللی جمهوری اسلامی افزودند و با این شرکت قاطع موجب یاس و ناامیدی دشمنان شدند.

وی به اربعین جان باختگان هواپیمایی اوکراینی  اشاره کرد و گفت: هوشمندی مردم ، کیاست رهبری و ایثار سپاهیان دشمن را از فتنه جدید بازداشت زیرا دشمن از همان ساعات اولیه حادثه، حملات رسانه ای خود را شروع کرد و با فضاسازی و غوغاسالاری، جمهوری اسلامی و مسئولان نظام را زیر سئوال برد اما خانواده های داغدیده با بصیرت رفتار  و نقشه های دشمنان را خنثی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.