سیداسماعیل میرغضنفری روز جمعه  در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: مشارکت مردم در حوزه انتخابیه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل تا این لحظه خیلی خوب بوده است و مردم از صندوق های رای استقبال  خوبی بعمل آورده اند.

وی یادآورشد: میزان بالای مصرف تعرفه رای در این حوزه انتخابیه نشان می دهد تا این لحظه مشارکت خیلی خوب است و حتما  بعد از ظهر بیشتر خواهدشد.

وی اظهار داشت: اطلاع رسانی ها به مردم شهرستان هم از طریق کانال های ارتباطی با مردم ، رابطین در حوزه انتخاباتی ، هم از طریق اطلاعیه های صادر شده  در چارچوب قانون  حتی به دورترین روستاها نیز این اطلاع رسانی به نحو احسن انجام شده است .

 در حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل در بخش مرکزی لاهیجان ۱۲۵شعبه ثابت و سیار، حوزه فرعی رودبنه ۴۸شعبه ، حوزه فرعی سیاهکل ۵۹شعبه و در حوزه فرعی دیلمان و پیرکوه ۲۹ شعبه کار اخذ آرای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند. در شهرستان لاهیجان چهار هزار و ۵۰۰ نفر ، لنگرود سه هزار و ۳۴۰نفر ، سیاهکل دو هزار و ۵۳۵ نفر و در حوزه انتخابیه شهرستان رودسر و املش نیز چهار هزار و ۱۹۹ نفر به عنوان عوامل اجرایی ، برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را برعهده دارند.

از سوی مردم  این سه حوزه انتخابیه در  شرق گیلان سه نماینده به مجلس شورای اسلامی انتخاب می شوند. در شهرستان لاهیجان ۱۶۷هزار نفر و شهرستان سیاهکل نیز با ۴۷هزار نفر جمعیت یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.