عبدالرحیم رحیمی روز جمعه در حاشیه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در مدرسه مالک اشتر بروجرد در گفت و گو با خبرنگاران افزود:  ۱۵ هزار نفر در ساعات اولیه روز انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بروجرد رای خود را به صندوق انداختند.

وی اظهار داشت: روند رای گیری در شهرستان بروجرد مطلوب است و هیچ گزارشی مبنی بر ناامنی و تجمع نداریم و با آرامش همه شعب در حال گرفتن رای مردم هستند.

فرماندار بروجرد بیان کرد: همه دستگاههای استعلام کد ملی در حالت آنلاین هستند و مشکل ارتباطی و زیرساختی در این راستا تاکنون وجود نداشته است.

رحیمی اضافه کرد: قانون انتخابات زمان اخذ را را از هشت صبح تا ۱۸ بعدازظهر تعیین کرده و در صورت نیاز با اعلام ستاد انتخابات شهرستان این زمان تمدید خواهد شد.

۲۴۳ صندوق اخذ رای برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سطح شهرستان بروجرد در نظر گرفته شده که به صورت ثابت و سیار آرای مردم این حوزه انتخابیه را جمع آوری میکنند.

 ۲۸۳ هزار تن از مردم شهرستان بروجرد در این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی واجد شرایط رای دادن هستند که ۱۳هزارو ۲۳۰ نفر آنها برای نخستین بار در انتخابات شرکت میکنند.

۳۹ داوطلب نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بروجرد تایید صلاحیت شدند که از این تعداد تاکنون ۱۴ تن انصراف داده اند و هم اکنون رقابت بین ۲۷ نامزد انتخابات در حال برگزاری است.

شهرستان بروجرد با حدود ۴۰۰ هزار تن جمعیت دارای ۲ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.