سیداسماعیل میرغضنفری روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این عوامل شامل اعضای صندوق ها ،ناظرین ،بازرسین ، اعضای هیات اجرایی و اعضای تامین امنیت صندوق ها آرا  مشتمل بر نیروی انتظامی و سپاه پاسداران هستند تا  انتخاباتی  سالم برگزار و  از آرای مردم حفاظت شود.

وی خاطرنشان کرد: کلیه تدارکات و پشتیبانی برای برگزاری انتخابات در شهرستان لاهیجان آماده شده است تا مردم بتوانند در آرامش پای صندوق رای حاضر شده و در امنیت و آرامش کامل به نامزد مورد نظر خود رای دهند.

به گفته وی  ۷۲صندوق اخذ رای در این شهرستان برای بخش مرکزی لاهیجان و بخش رودبنه تدارک دیده شده است تا مردم رای خود را در آن بریزند.

فرماندار لاهیجان  از مردم این  شهرستان دعوت کرد:برای تحقق مشارکت حداکثری در روز انتخابات پای صندوق های رای حاضر شوند و به نامزدهای موردنظر رای دهند.

وی افزود: قهر کردن با صندوق رای مشکلی را حل نمی کند و اگر قرار است اتفاقی بیافتد باید با رای و مشارکت اجتماعی مردم و از طریق صندوق های آرا  رخ دهد و حضور مردم در پای صندوق های رای اتفاقات را رقم خواهد زد زیرا مشارکت آنها  تعیین کننده خواهد بود.

وی از مردم شهرستان لاهیجان دعوت کرد: در روز دوم اسفند ماه  و برای  تحقق مشارکت حداکثری  و خلق حماسه ای دیگر در پای صندوق های رای حاضر شوند و به نامزدهای موردنظر رای دهند چون هر رای آنان تیری  بر چشم دشمنان این آب و خاک خواهد بود.

شهرستان لاهیجان بر اساس آخرین سرشماری ۱۶۷ هزار و ۵۴۴نفر جمعیت دارد که در دوره های قبل حدود ۱۳۰هزار نفر واجدین شرایط رای دادن اعلام شده بودند و  از دو حوزه انتخابیه شهرستان های لاهیجان و سیاهکل یک نماینده به مجلس شورای اسلامی راه می یابد.

از ۳۴داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه لاهیجان و سیاهکل  ۲۱نفر یا رد صلاحیت شدند و یا انصراف دادند و ۱۳نفر باقیمانده برای کسب کرسی نمایندگی مجلس فعالیت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.