«پرویز توسلی زاده» روز پنجشنبه در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهارداشت: دستگاه قضایی از مدت ها پیش فعالیت نامزدهای انتخابات مجلس را رصد می کند و به طور قطع در صورت بروز تخلف برخوردهای لازم را با آنها انجام می دهد.

وی ادامه داد: انتخابات موضوع مهم و حساسی در کشور است و همه متولیان امر موظف هستند شرایط لازم را برای برگزاری هرچه بهتر و پرشور تر این رویداد فراهم کنند.

توسلی زاده افزود: در این میان پلیس و دستگاه قضایی نقش بسیار مهم و تعیین کننده ای در هرچه بهتر برگزار شدن انتخابات داشته و آحاد مختلف مردم نیز انتظار دارند این ۲ نهاد به وظایف خود عمل کنند که همین گونه نیز خواهد بود.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه همچنین با قدردانی از تلاش های پلیس در راستای برقراری امنیت، گفت: در موضوع انتخابات بحث امنیت بسیار مهم است و اگر تلاش های ماموران انتظامی نباشد برگزاری این رویداد مهم با چالش امنیتی مواجه خواهد شد.

وی در پایان گفت: در دوره های گذشته انتخابات بخصوص در استان کرمانشاه در امنیت کامل برگزار شده و به طور قطع دوستان ما در نیروی انتظامی به فرماندهی سردار جاویدان تمهیدات لازم را برای امنیت مطلوب انتخابات پیش رو اندیشیده اند.

انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲ اسفند برگزار و استان کرمانشاه هشت نماینده را به خانه ملت می فرستد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.