سرهنگ رضا محمدرضایی روزسه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نیروی انتظامی به عنوان متولی نظم و امنیت در جامعه از مدت‌ها قبل تمهیدات لازم را برای برقراری هرچه بهتر امنیت و کمک به برگزاری انتخاباتی سالم اندیشیده است. 

وی ادامه داد: پلیس با بسیج همه امکانات و ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا با برقراری امنیت مطلوب، دغدغه دیگر مسوولان و متولیان برگزاری انتخابات را به حداقل رسانده و شرایط را برای حضور پرشور و حداکثری مردم فراهم کند. 

فرمانده انتظامی جیرفت با بیان اینکه امیدواریم مردم همچنان با شور و شوق پای صندوق های رای حاضر شوند، تصریح کرد: مردم اگر شاهد هرگونه موردی که مربوط به مسائل امنیتی و انتظامی بود سریعا به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند؛ همکاران ما در نیروی انتظامی آماده پاسخگویی هستند.  

وی تخلفات انتخاباتی به ویژه در روزهای تبلیغات نامزدها را از جمله ماموریت‌های پلیس برشمرد و گفت: با هماهنگی و همکاری ستاد برگزاری انتخابات و دستگاه قضائی با هرگونه تخلف برابر قانون برخورد خواهد شد. 

سرهنگ محمدرضایی اظهار داشت: پلیس با آمادگی ۱۰۰ درصدی و با به کارگیری تمامی منابع انسانی و تجهیزاتی خود در تامین امنیت کامل برای شهروندان در انتخابات تلاش و سعی می‌کند شرایطی مطلوبی فراهم شود تا شهروندان بتوانند در کمال امنیت و آرامش به پای صندوق های رای بیایند و آراء خود را درون صندوق بیاندازند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی نیز می‌توانند در صورت مشاهده موارد تخلف در فضای مجازی بویژه در حوزه انتخابات مراتب را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش ثبت گزارشات مردمی ارسال کنند تا پیگیری شود.

در حوزه انتخابیه جیرفت و عنبرآباد ۱۱ نفر برای کسب یک کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی با هم رقابت می‌کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.