مهدی پارسا در حاشیه بازدید از دفتر خبرگزاری مهر در استان گیلان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات یکی از ملاک‌های دموکراسی و مردم سالاری دینی است، اظهار کرد: امسال سی و هفتمین انتخابات بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران برگزار می‌شود.

وی حضور و مشارکت مردم در همه صحنه‌ها را یکی از اصلی ترین پشتوانه‌های استمرار و تداوم انقلاب اسلامی دانست و افزود: دشمن در تمام ادوار گذشته انتخابات در ایران تلاش کرده تا این مشارکت را کم رنگ کند اما هر بار با حضور مردم این نقشه دشمن شکست خورده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه در ادامه با بیان اینکه امسال با توجه به حوادث پیش آمده و ترور ناجوانمردانه سردار «حاج قاسم سلیمانی» دشمن متصور است می‌تواند مشارکت مردم در انتخابات را تحت تأثیر قرار دهد، گفت: ملت بزرگ ایران نشان داده‌اند که به رغم وجود سخت‌ترین شرایط نیز انقلاب و نظام و منافع ملی خود را فدا نخواهند کرد.

وی با اشاره به نقش و حضور رسانه، تصریح کرد: رسانه رکن چهارم دموکراسی است و در ترغیب و تشویق جامعه در انجام هر اموری به ویژه مشارکت در انتخابات نقش مهمی ایفا می‌کند.

پارسا با بیان اینکه با توجه به اینکه تمام کشورهای اروپایی، آمریکا و حتی برخی کشورها منطقه انتخابات ایران را رصد می‌کنند رسانه نقش مهمی در ایجاد زمینه مشارکت حداکثری مردم ایفا می‌کند، افزود: تبیین وظایف نمایندگان مجلس و معرفی شاخص‌های انتخاب اصلح برای مردم از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه در این برهه زمانی است.

وی همچنین با تأکید بر لزوم ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در سطح جامعه از سوی رسانه، ادامه داد: رسانه‌ها باید مردم را متوجه نقش، اهمیت و جایگاه مجلس شورای اسلامی در آینده کشور کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان تأکید کرد: افزایش سطح سواد سیاسی، آگاهی و بینش و بصیرت مردم از سوی رساله باید به عنوان یک اصل مد نظر قرار گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1357075
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.