یونس محمودی عصر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان  در محل فرمانداری آستانه اشرفیه انتخابات دوم اسفندماه را رخدادی بزرگ برای کشور دانست و افزود: در  این روز ملت ایران برگ زرین دیگری را به افتخارات ایران اسلامی اضافه خواهند کرد.

وی مردم را تصمیم ساز و تصمیم گیرنده در هر انتخابات عنوان و خاطرنشان کرد: در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بار دیگر اراده مردم به نمایش گذاشته می شود.

محمودی در ادامه با تاکید بر مشارکت همه مسئولان این شهرستان در برگزاری انتخابات دوم اسفندماه افزود: انتظار می رود کلیه مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان نهایت بی طرفی را در این انتخابات داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۱۴۳ شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات در این شهرستان در نظر گرفته شده افزود: تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از عوامل در برگزاری این انتخابات فعالیت دارند.

فرماندار آستانه اشرفیه همچنین در ادامه با اشاره به بارش شدید برف روزهای اخیر گفت: از کلیه امکانات و تجهیزات موجود در این منطقه برای مقابله با بحران برف استفاده شده است.

محمودی ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات اعضای ستاد بحران این شهرستان افزود: رفع مشکلات مردم از دغدغه های مهم مسئولان این منطقه در بارش برف اخیر بوده است ، ضمن آنکه مردم نیز با صبر و بردباری در این راه هم قدم شدند.

وی به طرح ها و پروژه های ایام دهه مبارک فجر در این شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران تعداد ۸۹ طرح و پروژه با اعتبار ۱۴۲ میلیارد و ۵۷۹ میلیون تومان به بهره برداری رسیده که این امر نشان دهنده توجه مسئولان نظام به خدمت رسانی مطلوب به مردم است.

محمودی همچنین از حضور مردم  در آیین های بزرگداشت دهه مبارک فجر و همچنین راهپیمایی ۲۲ بهمن تجلیل و آن را نشان دهنده عشق و علاقه ملت ایران به انقلاب دانست.

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری آستانه اشرفیه نیز در این جلسه با اشاره به اقدامات این شهرستان در بحران برف اخیر گفت: با توجه به پیش بینی های کارشناسان هواشناسی مبنی بر بارش شدید برف ، تعداد ۱۰ جلسه ستاد بحران در این شهرستان برگزار شده است.

حمید رضایی ایجاد هماهنگی و آمادگی بین کلیه اعضای ستاد بحران این شهرستان را از اهداف برگزاری این جلسات عنوان و تصریح کرد: از زمان بارش برف و در طی چهار روز ، بیش از ۱۹۰ دستگاه از انواع ماشین آلات سنگین چون بیل بکهو ، لودر ، کامیون های تیغه دار ، تراکتور ، کمپرسی بخش خصوصی و دولتی برای مقابله با بحران برف فعالیت داشتند.

وی آستانه اشرفیه را یکی از شهرستان های برتر گیلان در مدیرت بحران برف دانست و اظهار داشت: در مقابله با بارش شدید برف کلیه دستگاه های خدماتی و دولتی این شهرستان مشارکت و همکاری داشته اند و از کلیه ظرفیت ها و امکانات موجود در منطقه استفاده شده است.

وی ادامه داد: با تلاش شبانه روزی کلیه عوامل راهداری ، سپاه پاسداران ، بخشداری ها ، شوراهای اسلامی و دهیاران کلیه راه های اصلی و فرعی در این شهرستان بازگشایی شده است.

رضایی با اشاره به اینکه در حال حاضر برق  کلیه روستاهای این شهرستان به جز ۴ روستا وصل شده افزود: مشکل برق روستاهایی که با مشکل قطعی برق روبرو هستند نیز به زودی با تلاش عوامل اداره برق رفع می شود.

وی همچنین گفت: برآورد میزان خسارت ناشی از بارش برف شدید در مناطق شهری و روستایی این شهرستان در دستور کار کارشناسان ستاد بحران  قرار دارد.

وی در پایان ضمن قدردانی از تلاش های اعضای ستاد بحران این شهرستان ، از مردم منطقه بابت قصورهای  ناخواسته عذرخواهی کرد.

در چند روز اخیر بین ۶۰ تا ۱۱۰ سانتیمتر برف در مناطق مختلف  شهرستان آستانه اشرفیه باریده است.

شهرستان آستانه اشرفیه با داشتن دو بخش مرکزی و بندرکیاشهر دارای ۱۰۵ روستاست و  در شرق استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.