مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تمرینات سپیدرود که پس از مسابقه برابر آلومینیوم اراک به دلیل بارش برف تعطیل شده بود از ظهر پنجشنبه پیگیری و این تمرینات در سالن انجام می شود.

رادنی دیدار افزود: طی روزهای پنجشنبه و جمعه تمرینات سپیدرود رشت در سالن چمن مصنوعی سرپوشیده کار دوست رشت زیر نظر نادر دست نشان سرمربی این تیم برگزار شد و امیدواریم که هر چه زودتر ورزشگاه سردارجنگل رشت برفروبی شود تا بتوانیم تمرنیات خود را در این ورزشگاه دنبال کنیم.

وی ادامه داد: تمرینات به دلیل بارش برف در رشت و عدم وجود زمین مناسب و همچنین بسته شدن راه های ارتباطی رشت تعطیل شده بود و به همین دلیل مسابقه تیم های سپیدرود رشت با سرخ پوشان پاکدشت برای  عصر امروز (شنبه)  لغو شد.

وی بیان کرد: با توجه به اعلام فدراسیون فوتبال دیدار تیمهای فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت در هفته بیست وچهارم رقابت های لیگ دسته اول به روز سه شنبه ۲۹ بهمن ماه موکول شد و این دیدار در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار می شود.

مدیر روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: البته این باشگاه هیچ دخل و تصرفی در خصوص ورزشگاه سردارجنگل رشت ندارد و تنها ورزشگاه رشت که قابلیت برگزاری مسابقه در رقابت‌های لیگ یک را دارد از هیات فوتبال گیلان گرفته‌ شد و در مزایده‌ای به بخش خصوصی واگذار شد.

دیدار تصریح کرد: اگر این ورزشگاه در اختیار هیات فوتبال قرار داشت به طور حتم مسئولان هیات فوتبال گیلان برای پوشاندن زمین  ورزشگاه و برفروبی اقدمات لازم را انجام می دادند و بازی تیم سپیدورد رشت نیز به تعویق نمی افتاد.

علیرضا وهابی مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان نیز در خصوص عدم آماده بودن زمین ورزشگاه سردارجنگل برای میزبانی این دیدار نیز اشاره و اظهار کرد: فرد یا افرادی که این ورزشگاه را در اختیار دارند و آن را اجاره کرده اند برای برف روبی و همچنین آماده کردن این زمین کاری انجام ندادند.

وی تصریح کرد: قبل از آغاز برف باید زمین را با کاور می پوشاندند و پس از آن برف ها را از زمین خارج می کردند تا زمین ورزشگاه سردارجنگل آماده برگزاری این دیدار می شد اما با وجود ابنکه از قبل نیز اعلام شده بود که رشت شاهد برف سنگین خواهد بود، اما هیچ یک از این موارد انجام نشده تا بازی تیمهای سپیدرود و سرخپوشان پاکدشت لغو شود.

 تا پایان هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، سرخپوشان پاکدشت با ۲۹ امتیاز در مکان دهم و سپیدرود رشت با ۲۳ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.