در جریان این دیدار که عصر یکشنبه برگزار شد،  تیم فوتبال سپیدرود رشت توانست با نتیجه یک بر صفر برابر تیم قعرنشین جدول؛ علم و ادب تبریز به برتری دست یابد تا هر سه امتیاز این بازی خانگی را کسب کند.

این دیدار از هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان در ورزشگاه سردارجنگل رشت در حضور حدود یک هزار تماشاگر و در هوایی آفتابی برگزار شد.

تیم فوتبال سپیدرود در نیمه اول این دیدار بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق اولیه به گل برتری نیز دست یافت که محمد شادکام بازیکن جدید این تیم که در نیم فصل دوم به جمع سرخپوشان رشتی اضافه شده در دقیقه ۱۲ با یک ضربه دقیق دروازه تیم علم و ادب را باز کرد.

پس از این گل نیز تیم سپیدرود فرصت داشت تا تعداد گل های خود را در این نیمه بازی افزایش دهد اما موقعیت های این تیم به هدر رفت تا نیمه اول با همان تک گل به سود سپیدرودی ها خاتمه یابد.

در نیمه دوم نیز تیم سپیدرود رشت همچنان بر بازی تسلط داشت و این تیم چند موقعیت مناسب گلزنی نیز بدست آورد اما آن هم به هدر رفت تا در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم سپیدرود رشت خاتمه یابد.

قضاوت این دیدار را امید جمشیدی با کمک های مهدی الوندی و  بهروز عالمی روشن برعهده داشتند.  

تیم فوتبال سپیدرود رشت با ترکیب میکاییل ایمن تراج، ابوالفضل قربانی، محمود خمیسی، وحید سبزی، حسام یعقوبی، میثم کریمی، میلاد احمدی (مهیار نوری)، آرین نصیری نژاد (یاسر حاتم زاده)، محمد شادکام ( ۲ هومن ربیع زاده)، جواد آقایی پور و فرزاد محمدی و با سرمربیگری نادر دست نشان به مصاف تیم علم و ادب تبریز رفت.

همچنین تیم فوتبال علم و اب تبریز نیز با ترکیب آرمان ایازلو، محمد روشن دل، عرفان سیدی، بابک نوین، محمد صادقی، حسین فلاحیان، رضا نجاری، سجاد کریم زاده، مرتضی علی حسینی، جواد علی بابایی، علی جدی ( توحید قوچانی) و با سرمربیگری غلامرضا صاحبی رو در روی سپیدرود قرار گرفت.

پیش از این بازی و تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، سپیدرود رشت با کسب ۱۹ امتیاز در مکان شانزدهم و علم و ادب (شهرداری) تبریز با کسب ۱۰ امتیاز در انتهای جدول رده بندی قرار داشتند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.