سرهنگ جابر صفاری دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پلیس در راه های استان حضور فعال دارد و ضمن کنترل خودروها از تردد خودروهای فاقد تجهیزات ایمنی و زنجیر چرخ در مسیرها به منظور حفظ جان و ایمنی سرنشینان ممانعت می کند.

وی با اشاره به بارش برف در محورهای استان بر احتیاط بیشتر رانندگان بدلیل لغزنده بودن راهها تاکید کرد و  افزود: هم اینک راه های ارتباطی بین شهری استان خیابانها و معابر شهری لغزنده و تردد در آنها اندکی کند اما روان است.

وی از رانندگان  خواست سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را رعایت و از ترمز زدن های ناگهانی در سطح جاده اجتناب کنند ضمن آنکه سالم بودن برف پاکن خودرو حائز اهمیت است تا در چنین شرایطی دید افقی رانندگان دچار مشکل نشود.

سرهنگ صفاری با اشاره به بسته بودن محور آستار- اردبیل بدلیل بارش شدید برف و غیر ایمن بودن آن نیز گفت : این محور تا اطلاع ثانوی مسدود است و با مهیا شدن شرایط برای تردد،  بازگشایی خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد : رانندگان از سفرهای غیر ضروری در راههای استان بویژه محورهای کوهستانی و برفگیر تا عادی شدن شرایط خودداری کنند.

جانشین پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان همچنین به شهروندان توصیه کرد : قبل از حرکت برای اطلاع از آخرین وضعیت راه ها با سامانه ۱۴۱ راهداری تماس بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.