پیمان اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با بیان اینکه ۱۳۸ دستگاه آمبولانس با تجهیزات و امکانات لازم آماده شده است ، افزود: علاوه بر خودروهای اورژانس، ۱۸ دستگاه آمبولانس ۲ دیفرانسیل نیز برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در صورت بارش برف آماده شده است.

وی اظهار داشت: ۴۷۰ نیروی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان در آماده باش کامل هستند و فراخوان به نیروهای بومی خارج از شیفت برای تشکیل تیم های اضافی نیز انجام گرفته است.

اسدی با بیان اینکه ذخیره کافی دارو و تجهیزات پزشکی و آمادگی خود امدادی و پیش بینی سوخت آمبولانس ها نیز انجام شده، اظهار داشت: هماهنگی های لازم با مدیریت بحران شهرستان و سایر سازمان های امدادی برای دریافت اطلاعات هر گونه خسارت احتمالی انجام شده است.

بر اساس اعلام هواشناسی استان گیلان، هوای سرد و بارشی از امروز تا سه شنبه در استان گیلان ماندگار است و ۱۵ تا ۲۰ درجه کاهش دما خواهیم داشت، اواخر وقت امشب تا اوایل صبح فردا "دوشنبه" بارش باران تبدیل به برف می شود و برای دوشنبه و سه شنبه شاهد بارش برف در استان گیلان خواهیم بود.

بر اساس پیش بینی هواشناسی در مناطق جلگه ای استان بین ۲۰ تا ۷۵ سانتی متر و در ارتفاعات ۵۰ تا یک و نیم سانتی متر برف خواهید بارید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.