مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت عصر پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: تیم های فوتبال سپیدرود و آلومینیوم اراک عصر شنبه ۱۹ بهمن ماه در هفته بیست و سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول به مصاف هم می روند.

رادنی دیدار افزود: با توجه به این امر، سپیدرود رشت با بهنام لایقی فر ، میکاییل ایمن تراج ، مهیار نوری ، محمود خمیسی ، ابوالفضل قربانی ، ساسان شیرمردی ، حسام یعقوبی ، وحید سبزی ، هومن ربیع زاده ، میثم کریمی، امیرحسین اسکندری ، حسین احمدلو ، ماهان سروی ، جواد آقایی پور ، میلاد احمدی ، یاسر حاتم زاده ، محمد شادکام ، فرزاد محمدی ، رضا عاشوری و بابک عبدالله زاده راهی اراک شد.

وی ادامه  داد: امیدواریم که تیم فوتبال سپیدرود رشت برابر تیم قدرتمند آلومینیوم اراک که از بازیکنان و کادر فنی توانمندی تشکیل شده ، بازی زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش بگذارد و برابر این تیم پیروز شود تا دومین پیروزی متوالی خود را جشن بگیرد.

وی بیان کرد: خوشبخانه هفته گذشته تیم سپیدرود در یک دیدار خانگی برابر تیم علم و ادب تبریز به برتری دست یافت و با روحیه خوب رو در روی تیم آلومینیوم اراک قرار می گیرد و تمام هدف کادر فنی و بازیکنان این تیم ، کسب امتیاز در این بازی خارج از خانه است.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت اضافه کرد: از سوی دیگر خوشبختانه آسیب دیدگی ساسان شیرمردی و بابک عبدالله زاده برطرف شده و این بازیکنان به همراه سپیدرود عازم اراک شدند تا در صورت صلاحدید کادرفنی ، سرخپوشان رشتی را در دیدار برابر آلومینیوم اراک همراهی کنند.

دیدار تصریح کرد: همچنین پویا نزهتی دیگر بازیکن آسیب دیده سپیدرود که به دلیل مصدومیت حدود دو ماه تیمش را همراهی نکرد از هفته آینده به تمرینات این تیم باز خواهد گشت و امیدواریم که این بازیکن نیز از دیدار آینده در ترکیب تیمش قرار گیرد.

تا پایان هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم، آلومینیوم اراک با کسب ۳۷ امتیاز در مکان پنجم و  سیپدرود رشت با کسب ۲۲ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.