افشین حسنی روز پنجشنبه در نشستی خبری اظهار داشت: خوشبختانه شرایط کلی تیم در وضعیت مطلوبی قرار دارد و همه اعضای کادر فنی و بازیکنان مصمم هستند تا امسال طلسم صعود به لیگ دسته یک را شکسته و بتوانیم فصل آینده در این رقابت ها شرکت کنیم.

وی با بیان اینکه تیم بعثت هم اکنون از ۹ مسابقه در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور صاحب ۱۱ امتیاز شده است، گفت: ما ۲ بازی عقب افتاده داریم که اگر آنها را با پیروزی پشت سر بگذاریم می توانیم خود را تا رده چهارم جدول بالا کشیده و به یک امتیازی تیم های دوم و سوم برسیم.

حسنی خاطرنشان کرد: همه تیم ها با انگیزه زیادی در رقابت های لیگ دسته دو شرکت کرده اند اما تیم ما با اقدامات صورت گرفته و برنامه ریزی انجام شده یکی از مدعیان این فصل به شمار می رود و به طور قطع شانس خوبی برای صعود به لیگ آزادگان در ادامه فصل خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با اشاره به تساوی یک بر یک تیمش برابر ایرانجوان بوشهر در روز دوشنبه هفته جاری، افزود: در این دیدار هم بازیکنان ما موقعیت های گل بسیار زیادی را هدر دادند.

وی با بیان اینکه بعثت کرمانشاه متعلق به شخص خاصی نیست، افزود: این تیم به تمام مردم کرمانشاه تعلق دارد و تنها نماینده فوتبال استان در لیگ های کشوری محسوب می شود.

حسنی با اشاره به اهمیت کمک مسوولان به تیم بعثت و تاثیر آن در موفقیت باشگاه، گفت: ما در همه رده های سنی از نونهالان تا بزرگسالان و حتی در فوتسال نیز فعالیت و چهره های زیادی را به فوتبال استان و حتی کشور معرفی کرده ایم.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه یادآور شد: ۴۵۶ بازیکن هم اکنون طبق کارت بیمه ورزشی در تیم های مختلف بعثت در همه رده ها و بخش ها توپ می زنند، ما قصد داریم تا جوانان مستعد این استان را شناسایی و آنها را به فوتبال کشور معرفی کنیم.

وی همچنین از آمادگی بعثت برای تیمداری در لیگ فوتسال بانوان کشور خبر داد و گفت: اگر مسوولان ورزشی استان این امکان و شرایط را فراهم کنند مشکلی با این کار نداریم و حتما در این موضوع هم ورود می کنیم چرا که در بخش بانوان هم بازیکنان خوب زیادی داریم.

حسنی در بخش دیگری از سخنانش، از عملکرد پویا درکه سرمربی و دیگر اعضای کادر فنی ابراز رضایت کرد و گفت: خوشبختانه آنها با جدیت کار خود را دنبال و وحدت و همدلی خوبی در تیم ایجاد کرده اند.

 مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه تصریح کرد: هم اکنون همه اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم بومی هستند و همین کمک می کند تا انسجام بهتری داشته و به آینده نیز امیدوار و خوشبین باشیم.

وی گفت: تیم بعثت در زمینه ترانسفر بازیکن نیز موفق عمل کرده و طی ۲ سه سال اخیر چند بازیکن ما به تیم های لیگ برتری پیوسته اند.

حسنی در پایان گفت: صعود به لیگ دسته اول به دیده شدن بهتر بازیکنان تیم بعثت کمک زیادی می کند و به طور قطع راه آنها را برای حضور در تیم های مطرح باز خواهد کرد که امیدوارم با حمایت مسئولان به این مهم در پایان فصل جاری لیگ دسته دوم برسیم.

تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در هفته دوازدهم لیگ دسته دوم باشگاه های کشور روز چهارشنبه آینده (۲۰ اذر) مهمان شهدای رزکان کرج تیم دهم جدول رده بندی گروه دوم است.

مسابقات لیگ دسته فوتبال باشگاه های کشور با حضور ۲۸ تیم و در ۲ گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.