حسین باجیوند روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم فوتبال کاسپین در رقابت های فصل 97-98 لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در گروه الف قرار گرفته است.
وی ادامه داد: تیم فوتبال کاسپین باید نخستین دیدار خود را در خارج از خانه مقابل تیم مس نوین کرمان انجام دهد.
این مسئول ورزشی گفت: نخستین بازی خانگی تیم فوتبال کاسپین در این فصل نیز هفته دوم مقابل تیم شمالی چوکا تالش انجام خواهد شد.
رییس هیات فوتبال استان قزوین افزود: تیم کاسپین در هفته سوم این رقابت ها در اهواز مقابل استقلال این شهر به میدان می رود و در هفته چهارم نیز در قزوین میزان شهرداری همدان است.
باجیوند اضافه کرد: در هفته پنجم این مسابقات تیم کاسپین در بوکان مقابل تیم سردار به میدان می رود و در هفته ششم میهمان مقاومت تهران خواهد بود و در هفته هفتم در قزوین میزبان تیم شهرداری بم است.
رییس هیات فوتبال استان قزوین گفت: در هفته هشتم این رقابت ها تیم کاسپین در رشت میهمان داماش گیلان است و در هفته نهم نیز در خانه مقابل خوشه طلایی ساوه صف آرایی خواهد کرد.
باجیوند همچنین اظهار داشت: فولاد نوین اهواز در هفته دهم این رقابت ها میزبان کاسپین است و در هفته یازدهم نیز نماینده استان در خانه پذیرای ایران جوان بوشهر خواهد بود و در هفته دوازدهم و سیزدهم نیز کاسپین به ترتیب میهمان و میزبان تیم های اتحاد کامیاران و راه آهن تهران خواهد بود.
رقابت های فصل 97-98 لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور در 2 گروه 14 تیمی پیگیری خواهد شد.
این رقابت ها از 17 شهریور ماه امسال آغاز خواهد شد.
3013
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.