مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم عصر روز یکشنبه هفته آینده ۱۳ بهمن ماه در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در کرمان رو در روی هم قرار می گیرند.

میثم محبوب افزود: تیم فوتبال داماش در هفته بیست و یکم این رقابت ها نیز در دیداری خارج از خانه در شهرستان سیرجان استان کرمان به مصاف تیم آرمان گهر رفت که در نهایت با نتیجه سه بر صفر مغلوب حریفش شد.

وی ادامه داد: گرچه تیم فوتبال داماش گیلان برای دومین بازی متوالی در دیداری خارج از خانه و مقابل تیمی قدرتمند همچون مس کرمان قرار می گیرد اما امیدواریم که داماشی ها با کسب امتیاز از این دیدار سخت، به رشت بازگردند.

وی بیان کرد: با توجه به شکست سنگین هفته گذشته تیم داماش در رقابت های لیگ دسته اول، این تیم نیازمند کسب امتیاز برابر تیم خوب و قدرتمند مس کرمان است که در این راستا، کادر فنی و بازیکنان داماش مصمم به ارایه یک بازی زیبا هستند تا با کسب امتیاز از این میدان سخت خارج شوند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان اضافه کرد: به هرحال با توجه به شرایط جدول رده بندی و شکست هفته گذشته تیم داماش ، این تیم برای اینکه بتواند همچنان در میانه جدول قرار داشته باشد باید در بازی های خارج از خانه خود نیز امتیاز کسب کند و امیدواریم که این امر در دیدار برابر مس کرمان تحقق یابد.

میثم محبوب خاطرنشان کرد: از طرف دیگر با کسب امتیاز در این دیدار، تیم داماش می تواند خود را به تیم مس کرمان و همچنین سایر تیم های بالای جدولی نزدیکتر کند که به همین دلیل کسب امتیاز در این بازی خارج از خانه بسیار مهم و حائز اهمیت است.

تا پایان هفته بیست و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، مس کرمان با کسب ۳۵ امتیاز در مکان پنجم و داماش با کسب ۲۹ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.