مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم های فوتبال داماش و سرخپوشان پاکدشت عصر روز دوشنبه هفته جاری ۲۳ دی ماه در هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور به مصاف هم می روند.

میثم محبوب افزود: این دیدار به میزبانی تیم سرخپوشان پاکدشت برگزار می شود  اما تمامی بازیکنان و کادر فنی این تیم مصمم به کسب امتیاز و حتی کسب پیروزی در این بازی خارج از خانه هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه تیم فوتبال داماش گیلان در هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول کشور موفق به کسب پیروزی برابر رایکا بابل شد تا دور برگشت این مسابقات را با پیروزی آغاز کند و امیدواریم که این تیم برابر سرخپوشان پاکدشت نیز موفق به کسب امتیاز شود تا روند رو به رشد داماش همچنان ادامه یابد.

وی بیان کرد: با توجه به کمکی که از سوی استانداری گیلان برای باشگاه داماش در نظر گرفته شده، به طور حتم با اختصاص این کمک مالی، تا حدی مشکلات داماش برطرف و بازیکنان با روحیه بهتر رقابت های لیگ دسته اول را ادامه خواهند داد.

مدیر رسانه ای باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: به هرحال کادر فنی و بازیکنان داماش مصمم به ارایه یک بازی زیبا و هجومی برابر سرخپوشان پاکدشت هستند تا با کسب نتیجه لازم روند رو به رشد خود را ادامه و جایگاه خود را در نیمه اول جدول رده بندی تثبیت کنند.

تا پایان هفته هجدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش با کسب ۲۸ امتیاز در مکان هشتم و تیم فوتبال سرخپوشان پاکدشت با کسب ۲۰ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.