به گزارش ایرنا، تیم فوتبال آلومینیوم اراک در این دیدار که در مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، بازی تهاجمی و رو به جلویی را از ابتدای رویارویی به نمایش گذاشت.
تیم نیروی زمینی تهران باوجود حملات پر فشار تیم فوتبال آلومینیوم اراک در دقیقه ۲۰ با گل «عارف رستمی» از میزبان خود پیشی گرفت و نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به نفع میهمان رقم خورد.

«علی خدادادی» در دقیقه ۵۸ بازی با وجود حملات تیم آلومینیوم گل دوم را برای تیم نیروی زمینی تهران به ثمر رساند و سید «پیمان میری» نیز در دقیقه ۷۵ با ضربه پنالتی گل نخست را برای تیم آلومینیوم وارد دروازه حریف کرد و بازیکنان ۲ تیم پس از ۹۰ دقیقه رقابت نفس‌گیر با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم نیروی زمینی وارد رختکن شدند.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک تا پیش از این بازی از ۶ رقابت انجام شده، سه برد، سه تساوی، پنج گل زده و یک گل خورده با ۱۲ امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار داشت.

نیروی زمینی نیز تا پیش از این بازی با یک تساوی ، پنج شکست و کسب یک امتیاز در قعر جدول لیگ دسته یک قرار داشت.

تقابل مس کرمان و خوشه طلایی ساوه، آرمان‌گهر سیرجان و مس رفسنجان، رایکا بابل و فجرسپاسی شیراز، داماش گیلان- نود ارومیه، قشقایی شیراز- بادران تهران، ملوان انزلی و گل ریحان البرز، سرخ‌پوشان پاکدشت وسپیدرود رشت، علم و ادب تبریز و استقلال خوزستان از دیگر دیدار های امروز لیگ دسته اول فوتبال است.

۶۰۱۳/۱۹۵۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.