مسعود کاظمی  عصر روز جمعه در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرداری که با حضور فرماندار، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر در ساختمان ستادی شهرداری لاهیجان برگزار شد، افزود : با توجه به تجربیات موفق در بحران و برف های سال های گذشته، شرح وظایف هر یک از اعضای ستاد بحران در بارش برف مشخص و مسیرهای اولویت بندی شده برای بازگشایی مسیرها تعیین شده است.

 وی با بیان اینکه این ستاد آماده خدمات رسانی به شهروندان است با اشاره به اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد از شهروندان خواست : از پارک کردن خودروهای خود در معابر و زیر درختان کهنسال خودداری نمایند.

 رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان نیز در این جلسه گفت: در عملیات زمستانی و بحرانی در شهر لاهیجان هماره شاهد همدلی و همراهی از اعضای ستاد بحران بوده ایم که این عملکرد  می تواند به عنوان یک الگو در سطح استان باشد.

 فرماندار شهرستان لاهیجان هم در این جلسه از همدلی و همراهی اعضای شورای شهر و مدیریت شهری که نشان از جدیت برای حل مشکلات مردم در کنار هم است قدردانی کرد.

اسماعیل میرغضنفری افزود: انتخاب شهردار لاهیجان به عنوان شهردار منتخب در جشنواره ملی تلاش گران کشور ،  موفقیتی برای شهر لاهیجان محسوب می شودکه حاصل همراهی و همدلی همه مسئولان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.