میرشمس مومنی زاده عصر روز سه شنبه در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری مسابقه های وزنه برداری بین المللی جام پهلوان نامجو در فرمانداری شهرستان رشت با بیان این که در برگزاری این رقابت ها، همه فشارها به اداره ورزش و جوانان وارد نشود، افزود: هر یک از دستگاه ها و هر کدام از ما باید کمک کنیم تا میزبان خوبی برای این رقابت بین المللی باشیم.

وی اظهار داشت: از حوزه سیاسی و عمرانی، عملکرد همه دستگاه ها در شهرستان رشت مورد ارزیابی قرار می گیرد و در جلسه شورای اداری دستگاه هایی که وقت بیشتری گذاشته و اقدامات خوبی در برگزاری  هر چه بهتر این رقابت ها داشتند معرفی خواهند شد، ضمن این که دستگاه هایی که قصور و کوتاهی داشتند نیز اعلام می شود.

فرماندار شهرستان رشت با تاکید بر این مطلب که همه دستگاه های مسئول باید با انجام وظایف خود سعی کنند تا این رویداد به شایستگی رقم خورد، خاطر نشان کرد: اگر بنا باشد هر ماموریتی که به اداره ای محول می شود، برآورد هزینه کند و بگوید که پول بده تا کاری را انجام دهیم، اینطور که نمی شود.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به اهمیت برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو در رشت اضافه کرد: این رویداد فرهنگی ورزشی با توجه به میزان حساسیت و اهمیت بالایی که دارد، اثرات فرهنگی وررزشی برای استان گیلان در بر خواهد داشت.

فرماندار شهرستان رشت اظهار داشت: بنابراین با توجه به اهمیت برگزاری رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو در رشت ضروریست تا همه با حساسیت و جدیت برای برگزاری هر چه باشکوهتر  این دوره از مسابقه ها بپردازند.

وی خاطرنشان کرد : دو کمیته شامل اجرایی در ارتباط با زیرساخت ها در برگزاری این مسابقه ها و بازدیدهای میدانی و کمیته فرهنگی و هنری درباره مبحث مربوط به میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و سایر موضوع ها پنجشنبه هفته جاری در محل برگزاری مسابقه ها برنامه ریزی های لازم را انجام می دهند.

مومنی زاده بیان داشت: در ارتباط با اطلاع رسانی برگزاری این رقابت ها، تولید برنامه ها، تبلیغات و سایر کارها که می تواند به نشاط اجتماعی شهرستان و استان گیلان کمک کند، اقدامات لازم انجام گیرد و گروه های خدماتی و امدادی در طول برگزاری این مسابقه ها بایستی در محل رقابت ها مستقر باشند.

وی با تاکید بر اینکه تعهدات شهرداری رشت در جلسه پنجشنبه هفته جاری انجام شود، خاطر نشان کرد: هر یک از دستگاه ها باید نماینده ای را به ورزش و جوانان معرفی کنند تا قبل از آغاز مسابقه ها و در حین برگزاری رقابت ها، در صورت نیاز، هماهنگی ها سریع انجام شود.

فرماندار شهرستان رشت بیان داشت: با توجه به بین المللی بودن این رقابت ها ضروریست تا به جزئی ترین مسایل توجه جدی شود، زیرا در ارتباط با فرهنگ و ملت ایران به ویژه استان گیلان ارزیابی و قضاوت خواهد شد. 

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو که آخرین مرحله از کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن بشمار می رود از روز ۱۲ بهمن ماه سال جاری در مجموعه ورزشی شش هزار نفره رشت آغاز می شود که وزنه برداران ایران و همچنین سایر کشورها به مدت پنج روز با هم رقابت می کنند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.