مریم بخشی روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها که آخرین مسابقات کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در رشته وزنه برداری محسوب می شود، از جایگاه بالایی برخوردار است و به همین دلیل این رویداد مهمترین برنامه ورزشی امسال ایران می باشد.

وی ادامه داد: به طور حتم وزنه برداران زبده کشورهای مختلف که موفق به کسب سهمیه المپیک نشدند، در این رقابت ها حضور خواهند یافت تا بتوانند سهمیه این رقابت های مهم شوند که این امر اعتبار ویژه ای به رقابت های وزنه برداری جام نامجو در سال جاری خواهد داد.

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت این رقابت ها، مترصد میزبانی این مسابقات در سطح بالایی هستیم که در این راستا با مسئولان ارشد استان گیلان جلساتی را برگزار و در آینده نیز جلسات دیگری را برگزار خواهیم کرد.

بخشی در ادامه با اشاره به نشست مسئولان ورزش این استان با شهردار و مسئولان شهرداری رشت خاطرنشان کرد : در این جلسه از شهردار رشت درخواست شد تا در زمینه تبلیغات ، حمل و نقل ، فضاسازی شهری و همچنین در اجرای این برنامه مشارکت کنند.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان اضافه کرد: همچنین از سوی شهردار رشت نیز عنوان شده که مجسمه فک خزری که نماد رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو است در یکی از میادین شهر رشت به طور موقت برای جلب نظر همگان نصب می شود.

وی تصریح کرد: همچنین از اصغر ابراهیمی رئیس هیات وزنه برداری استان گیلان نیز تقاضا کردیم تا در خواست های هیات در اجرای هر چه بهتر برگزاری مسابقات وزنه برداری جام نامجو را ، با مسئولان شهرداری رشت مطرح و در میان بگذارد.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام نامجو از روز ۱۲ بهمن ماه جاری در سالن ورزشی شش هزار نفره شهدای رشت با حضور وزنه برداران ایران و سایر کشورها آغاز و به مدت پنج روز نیز ادامه می یابد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.