رئیس هیات وزنه برداری گیلان روز سه شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: این دوره از مسابقه وزنه برداری به دلیل شرایط و امکانات سالن برگزاری رقابت های بین المللی جام نامجو در رشت برگزار خواهد شد.

اصغر ابراهیمی افزود : در برگزاری این رقابت ها، مسئولان فدراسیون حضور خواهند یافت تا معایب و نواقص احتمالی این سالن مشخص و برطرف شود تا برای میزبانی از رقابت های بین المللی جام نامجو مشکلی نداشته و در سطح بالایی این رقابت های مهم را میزبانی کنیم.

وی ادامه داد: البته در جلسه کمیته فنی که برای برگزاری این رقابت ها در تهران برگزار شد، در خصوص شرایط و امکانات سالن مسابقات و مسایلی در خصوص  هتل ها ، اسکان و نحوه ترانسفر تیمها و همچنین مسایل رفاهی و فنی به مسئولان فدراسیون ارائه شد.

وی در مورد میزان آمادگی سالن مسابقه هم گفت : کار بازسازی و مرمت سالن مجموعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت تا آخر هفته جاری پایان می یابد و این سالن آماده و مهیای بزگراری مسابقات می شود اما سایر امکانات نیز باید مهیا و فراهم شود.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان با اشاره به ثبت نام کشورهای شرکت کننده در این رقابت ها افزود : مدت زمان ثبت نام به اتمام رسیده و آمار کشورها و همچنین وزنه برداران شرکت کننده پس از تایید نهایی از سوی فدراسیون وزنه برداری، اعلام خواهد شد.

اصغر ابراهیمی خاطرنشان کرد: به هرحال هیات وزنه برداری گیلان تمام سعی و تلاش خود را با کمک و همکاری اداره ورزش و جوانان گیلان و ادارات و نهادهای این استان و کمک و مساعدت مسئولان ارشد گیلان انجام خواهد داد تا میزبانی شایسته برای مسابقات مهم جام نامجو باشد.

وی یادآور شد: به دلیل اینکه این دوره از رقابت های وزنه برداری جام نامجو، کسب سهمیه المپیک نیز بشمار می رود، به طور حتم وزنه برداران معروف جهان که تاکنون موفق به کسب سهمیه المپیک 2020 نشده اند، در این مسابقات حضور خواهند یافت.

رقابت های وزنه برداری بین المللی جام جهان پهلوان محود نامجو، از روز 13 بهمن ماه سال جاری با حضور وزنه برداری ایران و چند کشور خارجی در مجوعه ورزشی شش هزارنفره شهدای رشت آغاز و به مدت سه روز ادامه می یابد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.