سردار محمد عبدالله پور با بیان این که انقلابی و تابع ولایت فقیه بودن مهمترین ویژگی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه است افزود:  اگر همه ما و مسوولان در این خط و مسیر باشند عبور از مشکلات و موانع نیز با سرعت و قدرت بیشتری دنبال خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه ، رهبر انقلاب اسلامی همگان را به تیزبینی در مقابل نقشه دشمن توصیه کرده است اظهارداشت :ایشان یکبار دیگر مردم را به در نظرداشتن نقاط اساسی یعنی «مبانی فکریِ اسلامی و انقلابی» و «وحدت ملی» توصیه کرده اند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: این نکته مبنای ترقی ما و رفتن به سمت و سوی تمدن نوین اسلامی است.
وی با اشاره به عظمت و گستردگی عملیات کربلای ۵ افزود : شهید سید جواد محمودی با ایمانی که در دل داشت ، همه موانع کربلای پنج را در هم شکست و  این امر سبب روحیه بخشی بین رزمندگان شد.
فرمانده سپاه قدس گیلان باتاکید بر اینکه باید در مجالس شهدا راه و هدفشان بیان گردد افزود:سعی کنیم همچون شهدا که هدفشان رضایت الهی بود در خدمت به مردم این امر را تحقق بخشیم .
شهید سید جواد محمودی سال ۱۳۶۵ از جبهه‌ سلیمانیه به جنوب رفت تا در عملیات کربلای پنج با سمت معاونت فرماندهی گردان حمزه‌ سیدالشهدا لشکر ۱۶ قدس شرکت کند و سرانجام در روز ۲۳ دی ۱۳۶۵ در سن ۲۲سالگی در منطقه شلمچه به آرزویش رسید و آسمانی شد.
شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است و ۱۴۵شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.