به گزارش دوشنبه شب خبرنگار ایرنا از رضوانشهر، سردار حسین باقری یکی از فرماندهان سپاه، با اشاره به آئین تشیع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: در تمام دنیا سابقه ندارد که برای تشیع یک فرد این همه مردم شرکت کنند و جمعاً حدود ۳۰ میلیون نفر در مراسم تشیع این شهید عزیز شرکت کردند.

 وی همچنین ضمن اشاره به نحوه شهادت تعدای از شهدای رضوانشهر یاداور شد: این شهرستان در طول سال های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی، شهدای زیادی را تقدیم نظام کرد و تعدادی از این عزیزان شهدای ترور هستند که بدست منافقان و تروریست های کوردل به شهادت رسیدند.

 سردار باقری بیان کرد: امروز شاهد این همه امکانات و آبادانی در کشور هستیم که همه این نعمت ها در سایه تحریم و با ایستادگی ملت بدست آمده است.

وی با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در سطح کشور گفت: با خطای یک فرد سپاه زیر سوال نخواهد رفت چون سپاه یک جریان و حرکت است که همیشه پویا و جوان خواهد ماند.

باقری خاطرنشان کرد : ضمن تجلیل از مقام شهدا، هرگز از زیر بار مسئولیت شانه خالی نخواهیم کرد و همواره در خدمت نظام و مردم خواهیم بود.

وی  همچنین با اشاره به شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: شهادت این شهید بزرگوار موجب همدلی و اتحاد در کشور شد که دشمن هرگز به این موضوع فکر نمی کرد.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش به نام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است که در طول سال های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ۱۳۶ شهید تقدیم نظام کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.