حجت الاسلام و المسلمین ستار علیزاده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به اینکه ویژه برنامه‌های شهادت حاج قاسم سلیمانی تا هفتمین روز شهادت این سردار بزرگ جبهه مقاومت در۱۱۲ بقعه شاخص گیلان ادامه دارد، افزود: بقاع متبرکه گیلان نیز همراه با بقاع متبرکه سراسر کشور در سوگ این مجاهد با اخلاص کشور سیاه پوش شده و پرچم مشکی در این اماکن مقدس به اهتزاز در آمده است.

وی سخنرانی یادگاران دفاع مقدس، فرماندهان نیروی مقاومت بسیج و وعاظ برجسته استانی را از مهمترین بخش های مراسم نکوداشت سردار سلیمانی در امام زادگان عنوان و اظهار داشت: ادارات اوقاف شهرستان‌ های گیلان یک مراسم محوری در هر شهرستان با حضور هیات مذهبی و مداحان برجسته برگزار می‌ کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان برگزاری نمایشگاه کتاب با عرضه کتاب های متناسب با موضوع مقاومت علیه استکبار در بقاع متبرکه شاخص استان را از دیگر برنامه ها نام برد و خاطر نشان کرد: روحانیون بومی حاضر در خیمه‌ های معرفت نیز به تبیین محورهای مقاومت و دستاوردهای مدافعان حرم و شهید حاج قاسم سلیمانی می‌ پردازند.

وی با اشاره به برگزاری ۱۶ محفل انس با قرآن کریم در بقاع شاخص استان گیلان اضافه کرد: مراسم محوری محفل انس با قرآن کریم، پنجشنبه بعد از نماز مغرب در بقعه مبارکه خواهر امام رضا (ع) در رشت به مناسبت هفتمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان، سردار سلیمانی را نمونه افرادی دانست که خیرات و برکات آنها پس از رفتن ظاهری آنان از این دنیا هم شامل مردم جامعه می شود، تصریح کرد: وحدت و انسجام ایران اسلامی در عزاداری برای این شهید بزرگ جبهه مقاومت بیانگر این ادعاست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.