حجت الاسلام تقی روحانی دوشنبه شب در مراسم سالروز بزرگ داشت حماسه ۹ دی در جمع مسئولان رضوانشهر و پره سر افزود : در طول انقلاب اسلامی فتنه های زیادی را اعماز منافقین، فتنه ترکمن صحرا، فتنه اهواز و فتنه کردستان را پشت سر گذاشتیم اما دشمن در این فتنه ها نتوانست به مقاصد شوم خود در آسیب و ضربه به نظام جمهوری اسلامی برسد.

 وی افزود : جنگ تحمیلی از جمله فتنه های بزرگی بود که هشت سال به طول انجامید و دشمن همه توان خود را برای زمینگیر کردن ملت ایران به کار بست ولی نتوانست به اهداف خود برسد چنانکه سرنوشت صدام را همه ما دیدیدم اما ببینید که انقلاب اسلامی ما امروز در چه جایگاهی واقع شده است.

 روحانی بیان کرد: وقتی امام خمینی(ره) از میان ملت کوچ کردند، بسیاری گفتند که با رفتن امام (ره) کار انقلاب هم تمام شد غافل آنکه امام پیش از آن گفته بود که  امت من از امت عصر پیامبر (ص) بهتر هستند و در اولین فرصت بعد از رحلت امام (ره) مجلس خبرگان تشکیل جلسه داد و حضرت آیت الله خامنه ای را به جانشینی امام(ره) انتخاب نمودند.

 امام جمعه رودسر با بیان اینکه خواص بی بصیرت هرگز حقایق نظام را درک نکردند و هموار در زمین فتنه گران حضور داشتند، افزود : حماسه ۹ دی انقلاب دوم مردم ما بود دشمن که توان خود را بر استفاده از ظرفیت دشمنان داخلی گذاشته بود باز هم در سایه هوشیاری ملت سرخورده شد.

 وی با اشاره به عملکرد ضعیف مجلس شورای اسلامی فعلی گفت : مجلس دهم با تصویب برجام یک لکه ننگ را از خودش به یادگار گذاشت و برجام یک مصوبه  تحمیلی به ملت ایران است.

 رضوانشهر با حدود هشتاد هزار نفر جمعیت، ۱۲۰ روستا و ۸۱۰ کیلومتر مربع وسعت جغرافیایی در ۷۰ کیلومتری غرب استان گیلان واقع شده است که حدود نیمی از جمعیت این مناطق را خواهران و برادران اهل سنت شافعی مذهب تشکیل می دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.