حجت الاسلام سید جوادسلیمانی در گرامیداشت حماسه ۹دیماه در مسجد اعظم شهرستان املش گفت : عده ای در فتنه ۸۸ و بعد آن به جای گردش و همراهی با مردم روی به چرخش آوردند و از مردم فاصله گرفتند.

وی افزود : درفتنه ۸۸ عده ای درچرخش خود سکوت کردند؛ عده ای خود را به خواب زدند و عده ای هم موضع گرفتند در واقع همه آنها تخلف در انتخابات را بهانه کرده بودند اما در واقع، ولایت و اصل نظام را نشانه رفته بودند.

 وی تصریح کرد : با این وجود مردم در گردش خود هوشیارانه عمل کردند و تحت هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب فتنه را کور کردند و فتنه گران را رسوا نمودند.   

وی ادامه داد : ۹ دی نقطه عطفی در انقلاب اسلامی به شمار می رود که باعث شد تاریخ انقلاب اسلامی به تاریخ قبل از فتنه و بعد از فتنه ۸۸ تقسیم شود و مردم با آمدن به میدان هوشیارتر و بصیرتر شوند؛ مه و غبارهای فتنه کنار زده شد و بار دیگر مردم درتاریخ اسلام نقش موثرخویش رانشان دادند.

امام جمعه لاهیجان افزود : فتنه سطح آگاهی ها را بالا می برد و اجتماع مومنانه مردم علیه فتنه نوعی ائتلاف سوزی برای وحدت فتنه گران است.  

حجت الاسلام سلیمانی ادامه داد : محوری ترین مهارکننده فتنه ۸۸ مقام معظم رهبری بود که با درایت و هوشمندی بسیار به دور از هرگونه هیجانات با موضع گیری های روشنگرایانه کشور را مدیریت کرد و با همکاری و همیاری مردم غائله ۸۸ رامهارکرد و دشمن را زمینگیر کرد.

وی عنوان کرد : دشمن هنوز هم در کمین نشسته است چنانکه وقتی پهبادش را ساقط کردیم می خواست با اذنابش جنگ علیه کشور ما را آغاز کند ولی رهبر انقلاب با پیام دندان شکن خود که "اگر یکی بزنی ده تا خواهی خورد" او را سر جایش نشاند؛ امروز عزت ما مردم ما هستند.

وی تصریح کرد : ما باید از دولت دفاع کنیم اگر جایی هم مشکلی ایجاد شده باید دولت با همکاری مردم درصدد جبرانش برآید.

شهرستان املش با ۲ بخش مرکزی ورانکوه در۷۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.