مسوول سازمان بسیج مداحان خراسان رضوی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هم‌اندیشی مداحان و شاعران نخبه استان به خبرنگار ایرنا گفت: در حال حاضر چهار هزار و ۷۰۰ مرد و زن مداح در این استان فعالیت دارند که نیمی از آنان در مشهد هستند.
سید حسن ذاکریان با اشاره به جلسه هم‌اندیشی مداحان جوان و نخبگان انقلابی مشهد افزود: این جلسه با حضور ۱۰۰ نفر از مداحان جوان و انقلابی این شهر به مناسبت هفته بسیج و گرامیداشت ۹۲ هزار شهید بسیجی کشور بویژه شهدای بسیجی حوادث اخیر امروز در فرهنگسرای پایداری مشهد برگزار شد.
وی اظهار داشت: همزمان با آن نشست هم‌اندیشی بانوان مداح با حضور ۸۰ نفر از آنان در مشهد و با هدف تجدید بیعت با فرامین مقام معظم رهبری برگزار گردید.
وی مباحث مطرح شده در این جلسات هم‌اندیشی را که توسط کارشناسان سیاسی ارائه گردید شامل نقش مداحان در مقابله با نفوذ دشمن، بررسی دستاوردهای ستایشگران یا مداحان در ۴۰ سال انقلاب اسلامی، نقش آفرینی مداحان در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب، تحلیل رویدادهای اخیر کشور و وظایف و رسالت مداحان در این عرصه عنوان کرد.
ذاکریان گفت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب ملت ایران باید نسبت به نفوذ دشمن هوشیار باشند که مداحان با روشنگری‌های خود و ایجاد روحیه حماسی و جهادی بین مردم در مقابله با فتنه استکبار اثرگذاری بیشتری در این زمینه دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.