عباس اهرابی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  ارزش این تخته فرش ها را  ۲۷ میلیون تومان  عنوان و تصریح کرد: این تخته فرش ها  برای جهیزیه نوعروسان یتیم ساکن در مناطق محروم اختصاص پیدا کرد.

 وی با بیان اینکه کمک به ازدواج جوانان نیازمند یکی از اقدامات این نهاد است خاطرنشان کرد: باید فرهنگ ازدواج آسان در جامعه ترویج داده شود تا با جلوگیری از تجمل گرایی ، جوانان بیشتری قادر به  تشکیل زندگی مشترک باشند.

وی کمک و همراهی نیکوکاران در امر ازدواج جوانان را بسیار حائز اهمیت عنوان و تصریح کرد : نیکوکاران همواره در کمک به ازدواج جوانان و تهیه جهیزیه نوعروسان در کنار کمیته امداد بوده اند.

اهرابی در ادامه سخنانش؛ همچنین به اهدای مهریه نوعروس  رشتی برای بزرگ کردن یک دختر بچه هشت ساله که پدرش دو سال پیش فوت شده است، اشاره کرد.

وی  با قدردانی از اقدام انسان دوستانه این نوعروس تصریح کرد : وی پیش از مراسم ازدواج با موافقت همسرش به کمیته امداد امام مراجعه کرد و مهریه خود را بصورت ماهیانه برای نگه داری از یک دختر بچه هشت ساله به نام فاطمه اهداء کرد.

مدیرکل کمیته امداد گیلان با اشاره به اینکه  این نوعروس پیش از این نیز از حامیان کودکان بی سرپرست و بد سرپرست کمیته امداد استان  بود، اظهار کرد : این نوعروس همچنین در روز مراسم ازدواجش  ۷۳ شاخه گل به ۷۳ کودک کار هدیه کرد.

وی با بیان اینکه رسیدگی به ایتام و فرزندان محسنین همواره مورد توجه هموطنان ما بوده است گفت: بسیاری از موارد شاهد بودیم که مردم نیکوکار مهریه، هزینه زیارت مجدد، هزینه خرید لوازم غیرضرور و موارد دیگر را برای کمک به محرومان به ویژه رفع مشکلات ایتام اهدا کرده اند.

در حال حاضر ۱۱۶ هزار خانوار گیلانی تحت پوشش کمیته امداد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.