گزارش روز دوشنبه روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ ارسلان زارع در نشست با اعضای تشکل کارگری استان اظهار داشت: دولت رسیدگی به امور کارگران و حل مشکلات این قشر زحمتکش جامعه را از اولویت های خود می داند و حامی آنان است.  

وی تصریح کرد: جامعه کارگری از دوران دفاع مقدس تاکنون؛ همواره همگام با نظام اسلامی ایران بوده و در اداره کشور نقشی انسجام بخش و یکپارچه ایفا کرده است.

وی کارگران را ثروت ملی کشور خواند و خاطرنشان کرد: جامعه کارگری همواره برای چرخه تولید و توسعه استان و کشور تلاش می کند و این کوشش پرثمر، ستودنی است.

زارع به گردهمایی سالانه دبیران و هیات های اجرایی خانه کارگر سراسر کشور با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در لنگرود طی آبانماه گذشته اشاره و بیان کرد: برپایی این گردهمایی با حضور مقام های عالی دولتی، بیانگر آن است که دولت رسیدگی به امور کارگران و حل مشکلات این قشر زحمتکش جامعه را از اولویت های خود می داند و حامی آنان است.

استاندار گیلان تاکید کرد: تشکل های کارگری باید مشکلات خود را شناسایی و به نهادهای متولی منعکس کنند تا جامعه کارگری به‌عنوان مجموعه ای که نبض واحدهای صنعتی و تولیدی را در دست دارد ؛ همچنان به فعالیت خود ادامه دهد.

وی رونق اقتصادی را در گرو تداوم تولید و فعالیت های جامعه کارگری دانست و تصریح کرد: ایجاد خلل در بخش کارگری بر تمامی ارکان جامعه تاثیر می گذارد و بر این مبنا همه باید برای تحکیم این زنجیره همت کنند.

نماینده عالی دولت در گیلان به توطئه ها و اقدامات دشمنان علیه ملت، دولت و نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: یکی از نمونه های توطئه دشمنان، جنگ اقتصادی است که از قبل آشکار شده اما ملت ما همواره در برابر این فشارها مقاومت کرده اند .

 وی در پایان با تاکید بر لزوم توجه به امر آموزش نیروی انسانی و پیگیری مشکلات صنفی کارگران، خواستار تعامل و تلاش جامعه کارگری در ادامه راه مدیریت و حل مشکلات کشور شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.