علیرضا رشیدیان روز دوشنبه در مراسم پایانی جشنواره شهید رجایی خراسان رضوی در مشهد افزود: وقتی برای درگیری شدن با هم نداریم. رمز موفقیت جمهوری اسلامی ایران نیز همین در کنار یکدیگر بودن است.
وی ادامه داد: باید بخش مدنی جامعه در کنار بخش خصوصی و حکومتی در تصمیم گیری و نظارت مشارکت داشته باشد و می بایست مردم احساس کنند که دغدغه زندگی مدیر جمهوری اسلامی ایران حل مشکلات مردم است.
استاندار خراسان رضوی گفت: امید است که سازمان اداری نظام جمهوری اسلامی ایران به سمت تحول آفرینی و بهینه سازی پیش رود زیرا سازمانها وقتی بهتر می شوند که نیروی انسانی هم تحولخواه باشد.
وی افزود: مطابق فرمایش مقام معظم رهبری حداقل حق مردم این است که مسئولان و مدیران نظام با روی گشاده با آنها برخورد کنند و در شرایط تلاطم کنونی باید دقت مدیران بیشتر شود و کسی حق امضای طلایی نداشته باشد.
رشیدیان ادامه داد: فلسفه اینکه یک درصد بودجه هر دستگاه اجرایی به امر پژوهش اختصاص دارد این است که تمامی سازمانها نیازمندند در طول کارشان گرهها و مشکلاتی را که برای انجام بهینه کار در سازمان وجود دارد کشف و آنها را رفع کنند. به ما مدیران مسئولیت داده اند در حوزه ای که مسئولیت پذیرفته ایم کار را به بهترین نحو به پیش ببریم و بنا نیست مدیران در آئین نامه ها و دستورالعملها گرفتار شوند.
وی گفت: مدیری که هدف سازمانش را فراموش کند و در گیرودار بخشنامه ها و آئین نامه ها بماند مدیر تحول آفرین نخواهد بود لذا نباید هیچگاه هدف سازمانی را فراموش کرد یعنی اگر هدف رفاه حال جامعه است باید به این امر فکر کرد و اگر دستورالعملی مخل این فضا است باید رفع اشکال شود.
استاندار خراسان رضوی افزود: در جشنواره شهید رجایی به دنبال یافتن مدیران و کارکنانی هستیم که در این جهت حرکت می کنند و اینگونه هستند. البته به هر حال در ارزیابیهای انسانی ممکن است خیلی از خدمات دیده نشوند. پیرو شهید رجایی و شهید باهنر است کسی است که در گمنامی بیشتر به این مردم خدمت بیشتر می کند و در خلوت خودش هم به این مردم خیانت نمی کند و حتی نادیده گرفتن حقی از مردم به فکرش هم نمی رسد.
1922/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.