به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته نماز جمعه رشت در جمع نمازگزاران در مصلی این کلانشهر با بیان اینکه سازمان های تابعه درباره کنترل قیمتها و جلوگیری از افزایش اقلام خوب کار کردند، افزود : هیچ چیزی نباید بهانه افزایش قیمت ها در بخش های مختلف شود، باید فضای بازار به خوبی مدیریت شود تا بخشی از دغدغه های مردم در پی افزایش قیمت بنزین وتاثیر آن بر نرخ کالاهای مختلف کاهش یابد.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت : نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه خود باید برنامه هایی که در دوران چهارساله نمایندگی شان انجام داده اند را از طریق رسانه ها برای مردم بیان کرده و بگویند در حوزه  کارآفرینی برای جوانان، گرانی و تورم و سایر موارد چه اقداماتی را انجام داده اند.

خطیب جمعه رشت با بیان این مطلب که در مجلس شورای اسلامی از سوی نمایندگان مردم اقداماتی انجام شده است،اظهار کرد : اما باید کارها و اقدامات انجام گرفته برای مردم اطلاع رسانی شود و آنها بدانند نقش نمایندگانشان در امور مختلف چقدر بوده و چه گذشته و چه می گذرد. 

وی در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن یازدهم آذرماه ، سالروز شهادت روحانی مبارز میرزاکوچک خان جنگلی گفت : میرزا کوچک خان نه تنها افتخار گیلان بلکه افتخاری برای دنیای اسلام بوده و الگویی برای همه ملت های آزادو آزادیخواه است.

نماینده ولی فقیه در استان گیلان افزود : این روحانی مبارز و آگاه، مسائل دنیای خود را درک می کرد، آگاهانه به مبارزه با طاغوت زمان خود رفت و شهید شد، یاد و خاطره او در دل مردم زنده مانده و برای همیشه ماندگار است.

وی همچنین با اشاره به سخنان یکی از مسئولان وزارت امور خارجه مبنی بر اینکه نتیجه و دستاوردهای برجام منجربه اعمال تحریم های جدید شد، خاطر نشان کرد: وزیر خارجه فرانسه در مصاحبه چند روز گذشته خود گفته، اگر ایران به برجام نوشته شده برنگردد، ما از مکانیزم ماشه استفاه می کنیم که این باج خواهی بین المللی است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه آنها هنوز ملت ایران را نشناخته اند، افزود : مذاکره در نگاه مردم ما جز یک عمل نیرنگ بار و خدعه آمیز نیست، اینکه آمریکا طرح جدید مذاکره را مطرح می کند، در حال تنفس مصنوعی است. 

نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت بیان داشت: انتظار ما از رجال سیاسی آن است که سراغ سی اف تی ، قراردادهای اف ای تی اف و غیره نروند، ما ۴۰ سال دروغ اروپاییان را دیده ایم آنها همچنان هم دروغ می گویند.

وی در ادامه سخنانش هم با بیان اینکه فرهنگ جامعه هنوز مغفول است، تصریح کرد: برخی از هنجارها تبدیل به ناهنجاری ها شده، بسترسازان ناهنجاری ها به ویرانگری ادامه می دهند، حجاب و عفاف بیدا می کند اما شورای عالی انقلاب و سایر نهادها در این باره تصمیمی نمی گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.