پاشا سماپور روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) دفتر آستارا اظهار کرد: انقلاب اسلامی و ارزش های ملی برای همه مردم از اهمیت بالایی برخوردار است و جهت بی اثرسازی هجمه های سیاسی و اقتصادی دشمن، باید در تمام صحنه ها بخصوص در انتخابات، حضوری چشمگیر داشته باشیم.

وی افزود: در این راستا شخصیت های تاثیرگذار، مراجع عمومی و چهره های مطرح و برجسته در ایجاد مشارکت حداکثری در انتخابات نقش مهمی دارند و رسانه ها نیز باید در چارچوب قانون با رصد و انعکاس نشست ها، جلسات و تحرکات انتخاباتی، مردم را از جریان این رویداد بزرگ مطلع سازند.

وی ادامه داد: البته مردم همواره در همه صحنه ها و میدان ها پیشگام بوده و هستند و ما شوراهای اسلامی و متصدیان امور مردم در شهرها و روستاها نیز باید فضا و بستر حضور بیشتر و پرشور شهروندان را برای ایجاد صف های گسترده و به هم پیوسته در پای صندوق های آرا فراهم کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان آستارا بیان کرد: مردم این دیار همیشه در انتخابات ها شرکت گسترده ای داشته اند و با توجه به تعدد و تکثر نامزدهای احتمالی در حوزه انتخابیه بندر آستارا، پیش بینی می شود رقابتی پرشور بین کاندیداهای نهایی و حضوری دشمن شکن از مردم بصیر و ولایی را شاهد باشیم.

سماپور گفت: جدیت ماموران و بازرسان کنترل بازار در تثبیت قیمت ها و ایجاد فضای آرام اقتصادی برای کاهش مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه دشمن ضروری است و همه دلسوزان ایران و انقلاب اسلامی در آستارا، باید در کنار هم برای داشتن شهرستانی آبادتر و پیشرفته تر تلاش کنیم.

وی افزود: انتخاب اصلح، زائیده مشارکت حداکثری است و با حضور یکپارچه و متحد در پای صندوق های آرا نماینده هایی کارآمد و توانمند از جانب ملت انتخاب و برای خدمت به مجلس روانه می شوند و شهروندان آستارا نیز با ارج گذاری به تک تک آرای خود، اراده محکم خویش در پشتیبانی از نظام و انقلاب را نشان خواهند داد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد و طبق اعلام ستاد انتخابات کشور، نام نویسی نامزدهای مجلس شورای اسلامی از دهم آذرماه آغاز خواهد شد.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، حاشیه دریای خزر و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و از یک کرسی در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.