خلیل بزرگی در این جلسه که دوشنبه برگزار شد افزود :‌وزارت کشور مسئول اجرای قانون انتخابات کشور است و برگزار کنندگان بایستی با بی طرفی کامل در همه مراحل انتخابات و بدون هواداری از کاندیدای خاصی به وظیفه خود عمل کنند.

وی خطاب به مدعوین جلسه اعلام کرد: حتی اگر احساس کردید بنده، معاونین فرماندار و بخشداران از کاندیدای خاصی جانب داری می کنیم حتما تذکر دهید تا رفع ابهام شود.

بزرگی ادامه داد: در شهرستان اقلید ۶۸ روستای بیش از ۲۰ خانوار در ۳ بخش مرکزی، حسن آباد و سده وجود دارد که به احتمال زیاد تعداد شعب اخذ رای در شهرستان به ۸۵ شعبه می‌رسد.

فرماندار شهرستان اقلید گفت: اگر تا روز انتخابات زیرساخت های لازم مهیا شود با تصمیم وزارت کشور و استانداری احتمال برگزاری انتخابات بصورت تمام الکترونیک دور از انتظار نیست.

بزرگی خواستار فراهم شدن زیرساخت های ارتباطی، آموزش عوامل اجرایی و کاربران و تجهیز لوازم انتخابات با همکاری ادارات شد.

رییس اداره مخابرات شهرستان اقلید نیز در این نشست گفت: پهنای باند ارتباطی نسبت به سالهای قبل افزایش یافته که این امر زمینه را برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک مهیا کرده است.

 سیروس سالاری افزود: همه نقاطی که در آن شعب اخذ رای پیش بینی شده است توسط متخصصان IT  و مخابرات، تست USSD انجام شده است و در قسمت هایی که پوشش آنتن دهی ضعیف تری وجود دارد با بررسی های بیشتر مشکل آن برطرف خواهد شد.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نخستین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، دوم اسفندماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

شهرستان اقلید در ۲۶۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.