به گزارش خبرآنلاین، غفورقاسم پور با بیان این مطلب گفت: سیاست های کلی انتخابات که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده، چتر اصلی حاکم بر همه امور برگزاری انتخابات باید باشد. 
وی افزود: در راستای تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، باشکوه و پرشور لازم است مجریان انتخابات با پرهیز از هرگونه اقدام شائبه برانگیز و خودداری از شرکت در محافل انتخاباتی و شبهه انگیز، همه ظرفیت های قانونی و نیز اصل بیطرفی زمینه را برای تحقق مشارکت بالا  فراهم نمایند. 
حضور متولیان برگزاری انتخابات در محافل انتخاباتی جرم است
وی با اشاره به نصح صریح قانون در این رابطه تصریح کرد: طبق قانون مجریان برگزاری انتخابات به هیچ عنوان حق حضور در جلسات محفلی را ندارند و حضور متولیان برگزاری انتخابات در جلسات عمومی، خصوصی و محافل انتخاباتی غیرقانونی بوده و جرم است بنابراین برگزارکنندگان انتخابات باید دقت کافی داشته باشند تا اقدامی از آنها که شائبه طرفداری از جریان، فرد و حزب خاصی را نشان دهد، بروز و ظهور پیدا نکند.
فرماندار شهرستان کرج همچنین استفاده از امکانات دولتی به نفع یا علیه جناح و جریان خاص را تخلف اشکار انتخاباتی بیان کرد و گفت: امکانات دولتی به هیچ عنوان نباید در اختیار جریان ها قرار بگیرد و یکی از مصادیق آشکار جرم انتخاباتی است که در صورت مشاهده و وجود اسناد معتبر، دستگاه قضائی با متخلفان به شدت برخورد خواهد کرد.

۴۶
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1290456
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.