قدرت الله ولدی روز شنبه در جلسه اعضای شورای اداری شهرستان ملایر اظهار داشت: امسال تعهد اشتغال این شهرستان ۲ هزارو ۲۳۳ نفر بود که در ۶ ماهه نخست امسال و در راستای تحقق سند توسعه این شهرستان، سه هزار و ۳۷۵ شغل ایجاد شد.

وی افزود: با اجرای طرح‌های بزرگی همچون گاوداری ۶ هزار راسی، سیلیکون متال، ۲۰۰ طرح در ۲۰۰ روستا و دیگر طرح‌های تولیدی معادل سه هزار شغل دیگر نیز به صورت مستقیم در این شهرستان ایجاد می شود.

فرماندار ویژه ملایر سهمیه این شهرستان در کشت گلخانه‌ای را هشت هکتار عنوان و بیان کرد: افزون بر این در سایت گنبد ملایر ۶۸ هکتار گلخانه در دست اجرا است و عملیات اجرایی سایت حسین آباد نیز در دهه فجر امسال آغاز می‌شود.

ولدی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد: وظایفی که در راستای تحقق سند توسعه این شهرستان بر عهده دارید، عملیاتی کنید و این تلاش در ۶ ماهه دوم سال باید مضاعف شود.

وی با بیان اینکه طی سال‌های گذشته حق ملایر در بسیاری از حوزه‌ها ادا نشده است ادامه داد: با تلاش‌های مضاعف و شبانه‌روزی می‌خواهیم عقب افتادگی گذشته این شهرستان را جبران کنیم.

معاون استاندار همدان از طرح تکمیل ۹ کیلومتر چهارخطه سامن _ بروجرد ابراز گلایه کرد و گفت: مقرر بود این طرح تا پایان مهر امسال به اتمام برسد، اما به تعهدات در این زمینه عمل نشده است.

ولدی از شرکت فرآورده‌های نفتی نیز به دلیل اختصاص پیدا نکردن سهمیه روزانه ۲۰ تن گاز مایع به این شهرستان و کاهش آن به ۱۰ تن گلایه کرد و افزود: این روند برای ما قابل قبول نیست.

وی خواستار افزایش کیفیت نان و لزوم نظارت‌های بیشتر بر رعایت موارد بهداشتی و مواد افزودنی در تهیه نان شد.

ولدی بیان کرد: همچنین با شروع فصل سرما دستگاه‌های اجرایی باید به صورت مرتبط با مدیریت بحران موارد و چالش ها را احصا و امکانات و ماشین‌آلات خود را در سطح بخش‌ها مستقر کنند.

فرماندار ویژه ملایر با اشاره به شروع انتخابات در پایان سال جاری، قانون‌مداری، بی‌طرفی کامل و حضور حداکثری را سه اصل مهم در برگزاری انتخابات برشمرد و ادامه داد: تلاش ما و مجموعه شهرستان بر این است تا میزان مشارکت مردم در انتخابات اسفند را به بیش از ۷۰ درصد برسانیم.

ولدی حضور حداکثری مردم در انتخابات را موجب یاس دشمنان و نشانه انسجام ملی دانست و خاطرنشان کرد: خط قرمز وزارت کشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی برای داوطلبان تحرکات واگرایانه قومیتی، مطالبات افراطی در تقسیمات مناطق و منابع مالی مجهول است که در صورت مشاهده به شدت برخورد می‌شود.

وی همچنین سهمیه ملایر در طرح جنگل‌کاری را ۱۰۰ هکتار عنوان کرد و گفت: سهمیه ما به چهار برابر معادل ۴۰۰ هکتار افزایش یافت که تا پایان آبان بذر و نهال آن باید کاشته شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.