استاندار فارس، دوشنبه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امیدواریم ساز و کار و نتیجه نهایی انتخابات دوم اسفند امسال همانند سایر انتخابات به گونه‌ای رقم بخورد که موجب ناامیدی دشمنان مردم و نظام شود.
عنایت‌الله رحیمی افزود: قطعا با همراهی، همکاری و همدلی اعضای ستاد اجرایی و نظارت بر انتخابات می‌توانیم شاهد تحقق این مهم و برگزاری انتخاباتی پرشور و همراه با حضور حداکثری مردم باشیم.
وی، برگزاری انتخابات مختلف از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون حتی در شرایط سخت همانند دوران جنگ تحمیلی را بیانگر اهمیت حضور و مشارکت مردم در سرنوشت خویش از سوی نظام جمهوری اسلامی دانست و ادامه داد: می‌کوشیم که انتخابات آتی نیز که به زودی آمار مربوط به تعداد شعب اخذ رای و واجدین شرایط شرکت در آن اعلام می‌کنیم در فضایی آرام برگزار شود.


آمادگی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان برای برگزاری انتخابات
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس نیز، با اشاره به آمادگی فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان برای برگزاری انتخابات در روز دوم اسفند امسال گفت:  سرپرستان هفت شهرستان نوبنیاد استان نیز مستقر شدند.
سیداحمد احمدی‌زاده افزود: ٩٣ حوزه انتخابیه، ۱۵ حوزه اصلی و ٧٨ حوزه فرعی برای برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در فارس پیش‌بینی و تجهیز شده است.
برای برگزاری انتخابات سالم و در چارچوب قانون، آموزش‌های لازم به فرمانداران، بخشداران و دیگر عوامل اجرایی منتقل خواهد شد.
یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری دوم اسفند ۹۸ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.